پس از سال‌ها؛ اضافه‌ شدن یک دستگاه لودر به ناوگان عمرانی شهرداری بندر کیاشهر

با پیگیری های مرتضی عاطفی شهردار بندر کیاشهر و ابراهیم نجفی نماینده مردم شهرستان آستانه اشرفیه و همراهی سازمان شهرداری ها یک دستگاه لودر به ناوگان عمرانی شهرداری اضافه شد. با توجه به فرسودگی ماشین آلات عمرانی و نیاز مبرم به فراهم آوردن خودروهای خدمت رسان جدید، مرتضی عاطفی شهردار، پس از پیگیری این مهم و همراهی های اثرگذار نماینده […]

با پیگیری های مرتضی عاطفی شهردار بندر کیاشهر و ابراهیم نجفی نماینده مردم شهرستان آستانه اشرفیه و همراهی سازمان شهرداری ها یک دستگاه لودر به ناوگان عمرانی شهرداری اضافه شد.
با توجه به فرسودگی ماشین آلات عمرانی و نیاز مبرم به فراهم آوردن خودروهای خدمت رسان جدید، مرتضی عاطفی شهردار، پس از پیگیری این مهم و همراهی های اثرگذار نماینده مردم آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس شورای اسلامی، خبر داد: یک دستگاه لودر به مجموعه عمرانی مدیریت شهری افزوده شد تا فعالیت های عمرانی با تلاش و پویایی بیشتر پیگیری شود.
وی در ادامه توضیح داد: ماشین آلات عمرانی_خدماتی بندر کیاشهر سال هاست مورد استفاده قرار دارد و استهلاک شان باعث تاخیر در فعالیت های تیم عمرانی بوده که لازم می دانم از پیگیری های نماینده این شهر ساحلی در مجلس تشکر نمایم.
همچنین لازم به ذکر است؛ تهیه ماشین حمل زباله از نیازهای دیگر این شهر بندری است که عاطفی شهردار بندر کیاشهر در حال پیگیری برای تامین آن است.

منبع خبر