پل قدس هنوز افتتاح نشده و در مرحله عبور آزمایشی است / هیچ مبلغی از سفر وزیر کشور برای تکمیل تجهیزات برف‌روبی اردبیل واریز نشده

شهردار اردبیل گفت: نواقص پل قدس ناشی از عدم تکمیل و افتتاح رسمی این پروژه است و این پل فعلا به صورت آزمایشی مورد استفاده قرار گرفته است. محمود صفری شهردار اردبیل درباره پل قدس و مسائل مربوط به آن اظهار کرد: ایراداتی از سوی مردم و رسانه ها به وضعیت پل قدس وارد شده […]

شهردار اردبیل گفت: نواقص پل قدس ناشی از عدم تکمیل و افتتاح رسمی این پروژه است و این پل فعلا به صورت آزمایشی مورد استفاده قرار گرفته است.

محمود صفری شهردار اردبیل درباره پل قدس و مسائل مربوط به آن اظهار کرد: ایراداتی از سوی مردم و رسانه ها به وضعیت پل قدس وارد شده که لازم است مخاطبان در جریان باشند که پل قدس تا امروز در وضعیت کارگاهی به سر می برد و هنوز به مرحله افتتاح نرسیده است و قطعا نواقصات موجود برطرف خواهد شد.

وی افزود: شهرداری اردبیل تاکنون پروژه پل قدس را از پیمانکار تحویل نگرفته و صرفا بخاطر مراعات حال شهروندان آن را به مرحله بهره برداری آزمایشی رسانده‌ایم و اگر چنین نمی‌ شد باید راه را سد می کردیم که این موضوع مشکلات ترافیکی بالایی را به همراه خود داشت.

شهردار اردبیل درباره وجود خیز منفی در قسمتی از پل نیز بیان کرد: این مشکل مربوط به سال ۹۷ می باشد و ایرادات جزئی دیگر نیز ناشی از عدم اتمام این پروژه می باشد که سعی خواهیم کرد مشکلات را به حداقل ممکن برسانیم.

صفری درباره برف‌روبی معابر شهر نیز اذعان کرد: عملیات برف‌روبی در روزهای بارش به صورت شبانه روزی انجام شد که در این خصوص شهرداری با ۹۰۰ نفر پرسنل خود پای کار بود. تجهیزات شهرداری ناقص و بسیار کم بود که برای تسهیل در برف‌روبی چندین دستگاه جدید خریداری شد. متاسفانه تاکنون از محل سفر وزیر کشور در جریان بازدید از شرایط بحرانی اردبیل و نحوه برفروبی ریالی واریز نشده است.

وی درباره تحویل شهرک‌ها به شهرداری جهت تسهیل صدور پروانه ساخت نیز بیان کرد: در این خصوص  به دلیل حجم بالای مطالبات مردمی، شهرک کوثر را در اولویت گذاشتیم تا مشکل چندین ساله اهالی حل شود و مشکل شهرک های دیگر نیز به ترتیب اولویت رفع خواهد شد.

منبع خبر