پویش «هر شهید یک نهال» در بوستان بانوان منطقه٢٠ برگزار شد

در مراسم پویش «هر شهید یک نهال» که همزمان با هفته درختکاری و اعیاد شعبانیه با حضور خانواده معظم شهدا، کودکان کار، مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، شهردار و مدیران منطقه بیست، ۷۲ نهال در بوستان بانوان غرس شد. احمد احمدی صدر مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی […]

در مراسم پویش «هر شهید یک نهال» که همزمان با هفته درختکاری و اعیاد شعبانیه با حضور خانواده معظم شهدا، کودکان کار، مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، شهردار و مدیران منطقه بیست، ۷۲ نهال در بوستان بانوان غرس شد.

احمد احمدی صدر مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در این مراسم گفت: به مناسبت هفته درختکاری با توجه به اهمیت رعایت پروتکل های بهداشتی مراسم درختکاری با حضور کودکان کار در مناطق ۲۲گانه پیش بینی شد و این مراسم با عنوان پویش هر شهید یک نهال در بوستان بانوان منطقه ۲۰ برگزار شد.

وی با بیان اینکه کودکان کار همان نهال های کوچکی هستند که می بایست در زمین مناسب پرورش یابند افزود: همانگونه که زمانیکه نهالی را می کاریم با آبیاری و نگهداری، رشد آن را رصد می کنیم می بایست به کودکانی که به هر دلیلی دچار آسیب شده اند و همان نهال ارزشمند شهر تهران هستند توجه ویژه داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان رفاه شهرداری تهران ادامه داد: تلفیق کاشت نهال و حضور کودکان کار نشانه آن است که نهال های حقیقی شهرمان کودکان کار هستند که نیازمند توجه و مراقبت ویژه هستند تا آینده درخشانی داشته باشند و ثمره شکوفایی آنها، رشد و شکوفایی کشور اسلامیان است.

محمد ناظم رضوی شهردار منطقه ۲۰ نیز با اشاره به اینکه آموزش کودکان کار بسیار حائز اهمیت است و زمینه رشد آنان را فراهم می کند گفت: به منظور بهبود وضعیت کودکان کار و کاهش آسیب های اجتماعی، در نظر است با رایزنی با بیمارستان روان درمانی رازی محلی مشجر در ضلع شمالی کوه بی بی شهربانو برای اردوهای تفریحی-آموزشی کودکان کار پیش بینی شود.

در این مراسم نهال های امید به یاد شهدا از سوی مدیران شهری و تعدادی از کودکان تحت پوشش مرکز «پرتو»، غرس شد.
به گزارش فارس، به همین مناسبت در مراسمی با حضور شهردار منطقه، فرمانده پدافند هوایی و سربازان یگان مهندسی در بوستان پدافند هوایی در محدوده ناحیه ۴ منطقه ۲۰ شهرری، ۳۲۰ نهال غرس شد.

منبع خبر