پیام تبریک شهردار یزد به منتخبین شورای اسلامی شهر

شهرداران آنلاین/شهردار شهر میراث جهانی یزد طی پیامی به منتخبین مردم در دوره ششم، آرزوی توفیقات روز افزون در جهت شکوفایی و توسعه این شهر میراث جهانی را از خداوند متعال مسئلت داشت.   به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد – جمال الدین عزیزی طی پیامی به منتخبین مردم در دوره […]

شهرداران آنلاین/شهردار شهر میراث جهانی یزد طی پیامی به منتخبین مردم در دوره ششم، آرزوی توفیقات روز افزون در جهت شکوفایی و توسعه این شهر میراث جهانی را از خداوند متعال مسئلت داشت.
 

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد – جمال الدین عزیزی طی پیامی به منتخبین مردم در دوره ششم، آرزوی توفیقات روز افزون در جهت شکوفایی و توسعه این شهر میراث جهانی را از خداوند متعال مسئلت داشت.

 

شهردار یزد در این پیام آورده است؛

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

حمد و سپاس بیکران به درگاه پروردگار منان که حضور با شکوه و چشمگیر ملت بزرگ ایران به ویژه مردم ولایی و همیشه در صحنه استان یزد در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، شکوه جاودانه‌ای را آفرید و برگ زرین دیگری بر افتخارات این سرزمین الهی، افزود.

 

این حماسه سیاسی بی نظیر و این حضور مقتدرانه نه تنها زمینه ساز اقتدار ملی و عقب نشینی دشمنان نظام و انقلاب بوده بلکه راهگشای توسعه و پیشرفت کشور و اعتمادسازی حداکثری میان مردم و مسئولین خواهد بود.

 

اینجانب تبریک صمیمانه خود را به شما منتخبین مردم در ششمین دوره شورای اسلامی شهر یزد اعلام می دارم و امیدوارم در سایه هم افزایی و تعامل متقابل میان خادمین مردم در نهاد شورا و شهرداری یزد، به سمت تحقق اهداف متصور در سند چشم انداز توسعه ایران گام بردارد.

 

استمرار موفقیت های شما را از درگاه حضرت حق خواستارم و امیدوارم شورای ششم یزد تسریع بخش روند عمران، آبادانی و پیشرفت شهری دارالعباده گردد.