پیام تبریک سرپرست شهرداری کرج به‌مناسبت روز خبرنگار

شهرداران آنلاین/به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، متن این پیام به شرح زیر است؛ جان نباشد جز خبر در آزمون             هرکه را افزون خبر، جانش فزون هفدهم مرداد سالروز شهادت مظلومانه شهید محمود صارمی ظرفیتی منحصربه‌فرد جهت قدردانی و تقدیر از زحمات فرهیختگانی است که دانستن را حق مردم می‌دانند و مجاهدانه برای بازگویی و […]

شهرداران آنلاین/به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، متن این پیام به شرح زیر است؛

جان نباشد جز خبر در آزمون             هرکه را افزون خبر، جانش فزون

هفدهم مرداد سالروز شهادت مظلومانه شهید محمود صارمی ظرفیتی منحصربه‌فرد جهت قدردانی و تقدیر از زحمات فرهیختگانی است که دانستن را حق مردم می‌دانند و مجاهدانه برای بازگویی و انعکاس حقیقت، پرچم رسالت بزرگ اطلاع‌رسانی را بر دوش گرفته و در جهت نهادینه شدن حقوق شهروندی و تنویر افکار عمومی، چراغ راه جامعه شده‌اند.

درود بر هنرمندانی که حرمت قلم و دانستن را گرامی می‌دارند و قدرت اندیشه، توان نوشتن و مجال گفتن را جز در مسیر حق و حقیقت به کار نمی‌گیرند.

خبرنگاران، قاصدان امین و راویان صدیق اطلاعات و اخبارند که بی‌قرار برمدار رویدادها و حوادث می‌کاوند تا جان‌های تشنه دانستن سیراب شوند.

جریان زنده اطلاعات با تکیه‌بر صداقت، صراحت و شجاعت خبرنگار در شریان‌های حیاتی جامعه به گردش درمی‌آید و شناخت و آگاهی اهل زمان را افزون‌تر می‌کند.

این‌جانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره  شهدای والامقام در حوزه خبر و اطلاع‌رسانی، فرارسیدن این روز را به همه صاحبان قلم و اندیشه، اصحاب رسانه و مطبوعات تبریک می‌گویم.