پیام شهردار قم به مناسبت هفته دفاع مقدس

دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم با صدور پیامی فرا رسیدن ۳۱ شهریور ماه سالروز جنگ تحمیلی و آغاز هفته دفاع مقدس را گرامی داشت. متن پیام به این شرح است: ۳۱ شهریور ماه سال ۱۳۵۹ بزنگاهی بود در آغاز دورانی پر افتخار برای تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که عظمت و شکوه تداوم […]

دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم با صدور پیامی فرا رسیدن ۳۱ شهریور ماه سالروز جنگ تحمیلی و آغاز هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.

متن پیام به این شرح است: ۳۱ شهریور ماه سال ۱۳۵۹ بزنگاهی بود در آغاز دورانی پر افتخار برای تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که عظمت و شکوه تداوم همبستگی و اتحاد ملت شریف را پس از پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل حکومت جمهوری اسلامی ایران به رخ جهانیان کشید و خط بطلانی شد بر تمامی معادلات و برنامه‌های از پیش تعیین شده ابرقدرت‌های شرق و غرب برای شکست این نظام و ملت.

هشت سال دفاع از مرز و کیان این آب و خاک با تقدیم هزاران شهید و از جان گذشتگی هزاران ایثارگر و تحمل داغ‌های سنگین خانواده‌های بی‌شمار، ثمره‌ای جاودان برای ایران و ایرانیان به یادگار گذاشته است تا سربلند و پرافتخار بر آن ببالیم که دست در دست هم و متحد و یکصدا در مقابل دشمن ایستادیم و سرافرازانه از کشور خود دفاع کردیم و مقتدرانه دشمن را شکست دادیم.

در تمامی این سال‌ها، تکرار رمز اتحاد و همبستگی در بین مردم، تداوم پیروزی در مقابل دشمن و نقش بر آب شدن دسیسه‌ها و نیرنگ‌هایی بوده است که دشمنان رذل با هدفی جز ذلت و حقارت برای مردم نخواسته‌اند و به اراده خداوند نتیجه‌اش عزت و پیروزی برای مردمان سربلند این آب و خاک شده است.

امروز نیز همان دسیسه‌های بی‌اثر با رنگ و بویی جدید ولی در باطن با همان نیت پلید و قصد سخیف به‌دنبال بر هم زدن امنیت و آرامش جامعه‌ای است که با تقدیم قطره قطره خون مردان و زنان به اقتدار و جایگاهی رسیده است که دشمنانش حتی در خواب هم به این امید واهی نخواهند رسید.

هر لحظه از دوران پرافتخار دفاع مقدس در کنار اخلاص و ولایت‌مداری رزمندگان اسلام، راهنمای مسیری است در تداوم تعالی این نظام و ملت که در سایه‌سار ولایت قطب عالم امکان حضرت ولی‌عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و تحت زعامت ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی هر روز شاهد رشد و پیشرفت و بالندگی باشد.

منبع خبر