پیام مدیرعامل شرکت شهروند به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار

داود قربانیان مدیرعامل شرکت شهروند، طی پیامی ضمن گرامیداشت ۱۷ مرداد روز خبرنگار، از تلاش اصحاب رسانه و خبرنگاران قدردانی کرد. متن پیام به شرح زیر است: « ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ نون سوگند به قلم و آنچه مى ‏نویسند… همزمان با فرارسیدن هفدهم مرداد، روز گرامیداشت مقام خبرنگار که امسال با حماسه عظیم عاشورای […]

داود قربانیان مدیرعامل شرکت شهروند، طی پیامی ضمن گرامیداشت ۱۷ مرداد روز خبرنگار، از تلاش اصحاب رسانه و خبرنگاران قدردانی کرد.
متن پیام به شرح زیر است:

« ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ
نون سوگند به قلم و آنچه مى ‏نویسند…
همزمان با فرارسیدن هفدهم مرداد، روز گرامیداشت مقام خبرنگار که امسال با حماسه عظیم عاشورای حسینی، تقارن پرمعنایی یافت فرصت مغتنمی دست داد تا حق‌طلبی و رشادت اصحاب خبر و رسانه را ارج نهاده و از زحمات کسانی که با مسئولیت، تعهد و تحمل سختی‌های فراوان به نگاشتن و انعکاس حقایقی می‌پردازند که رشد و توسعه جامعه را ثمر می‌بخشد قدردانی نمود.

بدون تردید سال‌های بلوغ و بالندگی مجموعه شهروند در مسیر خدمتگزاری به آحاد جامعه تا به امروز به واسطه آگاهی و همراهی اصحاب رسانه و به طور خاص خبرنگاران که همواره با پوشش خبری موثر و تحسین برانگیز، نقش موثری در بازتاب فعالیت‌های مجموعه زنجیره‌ای شهروند داشته‌اند، با کارنامه‌ای شفاف و پاسخگو به شهروندان، سپری شده است.

در جهان کنونی که به یاری فناوری ارتباطات گسترش یافته و قدرت رسانه‌ها بیش از پیش جلوه‌گری می‌کند، مسئولیت خبرنگاران و فعالان رسانه های جمعی در صف مقدم آگاهی بخشی و تنویر افکار عمومی هرروز سنگین‌تر و مهم‌تر از پیش می‌شود، چرا که به اعتبار حضور یک خبرنگار مطالبه‌گری و اطلاع رسانی درست به مخاطبان معنایی حقیقی می‌یابد‌.

اینجانب از خبرنگاران پرتلاش و هوشیار جامعه، به پاس سال‌ها کوشش و همراهی درراستای انعکاس رویدادهای مرتبط با شرکت شهروند قدردانی نموده و امیدوارم در سایه این همراهی شاهد روزهایی روشن و پرامید در حیات مجموعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند باشیم.»

داود قربانیان
مدیرعامل شرکت شهروند

منبع خبر