پیام مدیریت شهری خوانسار به مناسبت فرا رسیدن دهه بصیرت

به گزارش خبرگزاری شهراری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خوانسار، سرپرست شهرداری  و اعضای شورای اسلامی شهر خوانسار به مناسبت فرارسیدن دهه بصیرت پیام مشترکی منتشر کردند. متن پیام به شرح زیر است: در بزنگاه انسان معاصر و با وجود شیاطین رنگارنگ و در آماج […]

به گزارش خبرگزاری شهراری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خوانسار، سرپرست شهرداری  و اعضای شورای اسلامی شهر خوانسار به مناسبت فرارسیدن دهه بصیرت پیام مشترکی منتشر کردند.

متن پیام به شرح زیر است:

در بزنگاه انسان معاصر و با وجود شیاطین رنگارنگ و در آماج فتنه‌ها و دسیسه‌ها، بصیرت به مثابه حریم امنی است که مانع از لغزش و انحطاط آدمی می‌شود و در مقابل تعالی روح را به ارمغان می‌آورد.

تاریخ پرافتخار ایران به‌ویژه پس از اسلام همواره نشان داده است که مردمانی با بصیرت و پیرو فرامین الهی در سراسر این سرزمین پهناور، با اعتقادی راسخ و تا پای جان به ارزش‌ها و هنجارها پایبندند و نه تنها دفاع از مرزوبوم بلکه انحطاط اخلاق را نیز در کشورشان تاب نخواهند آورد.

دهه بصیرت با سه مناسبت بزرگ، نقش تاریخ‌سازی را نه تنها در ایران، بلکه در بسیاری از کشورهایی که امروز جزء محور مقاومت اسلامی هستند ایفا کرده است، ۱۹ دی‌ماه که مبدأ پیروزی مبارزات انقلاب اسلامی ایران در سال ۱۳۵۶ بود، ۹ دی‌ماه که به فرموده رهبر معظم انقلاب آزمون مردم عزیز ایران اسلامی بود و با سربلندی آن را پشت سر گذاشتند و ۱۳ دی سالروز شهادت سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که با عمری مجاهدت، اسوه‌ای از بصیرت و اسطوره‌ای برای قهرمانان و آزادگان جهان بود‌ و نام نهادن هفته‌ای به نام مقاومت در دل دهه بصیرت نیز فرصتی است مغتنم در راستای گام نهادن در این مسیر و ترویج فرهنگ ناب بصیرت و مقاومت.

اینجانبان ضمن گرامیداشت دهه بصیرت، بار دیگر با آرمان های مقدس انقلاب اسلامی، امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) تجدید عهد و میثاق کرده و این دهه را خدمت تمامی مردم فهیم، متدین و ولایتمدار ایران به ویژه شهر زیبای خوانسار تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم.

محسن جاپلقی سرپرست شهرداری خوانسار
اعضای شورای اسلامی شهر خوانسار