پیشرفت فیزیکی ۵۸ درصدی روکش و آسفالت معابر در منطقه ۲۱ تهران

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱ تهران؛ شهردار منطقه ۲۱ از پیشرفت فیزیکی ۵۸ درصدی روکش، آسفالت معابر در منطقه با هدف حفظ ایمنی در تردد وسایل نقلیه و افزایش رفاه شهروندان خبر داد.  “محمدرضا پوریافر” در این باره گفت: با توجه به رویکرد شهرداری […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱ تهران؛ شهردار منطقه ۲۱ از پیشرفت فیزیکی ۵۸ درصدی روکش، آسفالت معابر در منطقه با هدف حفظ ایمنی در تردد وسایل نقلیه و افزایش رفاه شهروندان خبر داد.
 “محمدرضا پوریافر” در این باره گفت: با توجه به رویکرد شهرداری تهران مبنی بر اهمیت ویژه به مرمت و بهسازی و روسازی آسفالت بزرگراه ها در سال جاری با هدف افزایش ایمنی و تسهیل در تردد شهروندان، با جدیت پیگیری و اجرا می شود.
وی در ادامه بیان کرد: در همین راستا بهسازی و لکه گیری آسفالت معابر از ابتدای سال تا کنون ۳۵ درصد، بهسازی، نوسازی و مناسب سازی پیاده روها ۲۱درصد و نوسازی و روکش آسفالت معابر ۵۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اشت.
پوریافر با تاکید بر اینکه لکه گیری و مرمت آسفالت معابر یکی از مطالبات به حق مردم و همچنین از اولویت های مدیریت شهری در حوزه نگهداشت شهر است، گفت: انجام به موقع این امر باعث افزایش ایمنی تردد خودرو ها و ارتقای سطح کیفیت زندگی شهروندان می شود که از ابتدای سال جاری آغاز شده است و ادامه خواهد یافت.