پیشرفت ۹۰ تا ۹۵ درصدی طرح‌های شهرداری کازرون مطابق بودجه ۱۴۰۰

رضا نوذری در نشست مشترک با رئیس شورای اسلامی این شهر در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت طرح‌های عمرانی شهرداری با تاکید بر اهمیت طراحی طرح‌ها گفت: در ابتدای کار، ۲ تا ۳ ماه وقت صرف کردیم تا طرح‌های عمرانی را بازطراحی کرده و یا طراحی‌های موجود را بازبینی یا رفع نقص کنیم. شهردار کازرون همچنین اقدامات […]

رضا نوذری در نشست مشترک با رئیس شورای اسلامی این شهر در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت طرح‌های عمرانی شهرداری با تاکید بر اهمیت طراحی طرح‌ها گفت: در ابتدای کار، ۲ تا ۳ ماه وقت صرف کردیم تا طرح‌های عمرانی را بازطراحی کرده و یا طراحی‌های موجود را بازبینی یا رفع نقص کنیم.

شهردار کازرون همچنین اقدامات شهرداری را در حوزه پیشگیری و کاهش آثار حوادث غیرمترقبه ممتاز توصیف کرد و گفت: با توجه به مشکلاتی که در سال‌های قبل در پی بارندگی و بر اثر جاری شدن سیل برای مردم به وجود آمده بود، کار‌های زیرساختی و مهمی از جمله ساخت کانال‌های سیل بر، کانال‌های عرضی و سیل بند انجام شد که مردم در فصل بارندگی، آثار این کار‌ها را به طور عینی لمس کردند.

او با بیان اینکه ۱۱۶ طرح عمرانی برای سال آینده برنامه ریزی شده، گفت: تکمیل و بازگشایی خیابان کارگرشمالی به مطهری، اتمام فاز دوم پارک تپه‌ای بعثت، بهسازی و آسفالت معابر، زیباسازی و ضلع غربی پارک طالقانی، بازسازی و زیباسازی ورودی بوستان رفیع، اتمام طرح بلوار گلزار شهدا، ادامه پارک ۳ هکتاری پردیس، تکمیل بهسازی و بازگشایی فرهنگسرای مردانی و تکمیل پارک بانوان از جمله مهم‌ترین پروژه‌های شهرداری برای سال آینده خواهد بود.

نوذری اقدامات شهرداری را در حوزه خدمات شهری مهم توصیف کرد و گفت: در حوزه خدمات شهری ۳ راهبرد داشتیم؛ یکی تنظیف شهری که گلایه و شکایت شهروندان در این حوزه نسبت به سال‌های گذشته کمتر بود.

او می‌گوید: دومین راهبرد، ایجاد پویایی و تحول و زیباسازی بود که در این رابطه تلاش شد مبلمان خیابان ها، نورپردازی‌ها و روشنایی پارک‌ها کار‌های جدید و نو به مردم ارائه شود.

شهردار کازرون، حفظ و توسعه فضای سبز را سومین راهبرد حوزه خدمات شهری عنوان کرد و گفت: با وجود مشکلات تامین آب با توجه به خشکسالی تلاش کردیم فضای سبز موجود را حفظ و حتی گسترش دهیم.

او به فعالیت‌های مختلف فرهنگی در این دوره اشاره کرد و گفت: در حوزه فرهنگی کار‌های متعدد و متنوعی انجام گرفته و بیش از ۳۰۰ میلیون تومان در این بخش هزینه شده است.

شهردار کازرون با بیان اینکه در مجموعه شهرداری و شورای شهر باید یک ساختار و یک روند تعریف شود، گفت: کار‌ها باید بر اساس یک ساختار مشخص تعریف شود و با تغییر افراد ساختار‌ها پایدار بماند، چنانکه ما تلاش کردیم تمام کار‌ها و طرح‌های نیمه تمام که از قبل تعریف شده بود را ادامه دهیم.

منبع خبر