چهار انتصاب جدید در شهرداری اراک

شهردار اراک با احکامی جداگانه، سرپرست‌های سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری، سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری و پروژه دره گردشگری گردو را منصوب کرد. طی حکمی از سوی علیرضا کریمی شهردار اراک، محسن فضلی به عنوان سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری معرفی شد و از زحمات مسعود آقازیارتی در […]

شهردار اراک با احکامی جداگانه، سرپرست‌های سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری، سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری و پروژه دره گردشگری گردو را منصوب کرد.

طی حکمی از سوی علیرضا کریمی شهردار اراک، محسن فضلی به عنوان سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری معرفی شد و از زحمات مسعود آقازیارتی در زمان تصدی این سازمان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

در متن این حکم آمده است، با عنایت به تجارب ارزنده و توانایی جنابعالی بر اساس ماده ۱۰ فصل پنجم اساسنامه به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک تعیین می‌گردید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و با استفاده از امکانات و ظرفیت‌های موجود نسبت به وظایف و ماموریت‌های سازمان در چارچوب اساسنامه و قوانین و مقررات شهرداری اهتمام ویژه‌ای داشته و در اجرای منویات مقام معظم رهبری مدظله‌العالی و خدمت به همشهریان گرامی موفق و موید باشید.

مسعود آقازیارتی در حکمی به عنوان سرپرست سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری اراک معرفی شد.

محمد رضایی، سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری اراک شد

همچنین طی حکمی از سوی علیرضا کریمی شهردار اراک، محمد رضایی به عنوان سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری معرفی شد و از زحمات مهدی کرمی در زمان تصدی این سازمان تقدیر و تشکر به‌عمل آمد.

حسن امین زاده، سرپرست پروژه دره گردشگری گردو اراک شد

همچنین طی حکم دیگری از سوی شهردار اراک، حسن امین زاده به عنوان سرپرست پروژه دره گردشگری گردو اراک تعیین و معرفی شد.

منبع خبر