کاشت گیاهان کم آب در فضای سبز منطقه۲۲ تهران

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ تهران؛ معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۲۲ از کاشت گیاهان کم آب در فضای سبز حاشیه معابر این محدوده خبرداد. محمد حسن فصیح گفت: باتوجه به اینکه منطقه۲۲ به عنوان بیشترین سرانه فضای سبز در بین مناطق ۲۲گانه […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ تهران؛ معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۲۲ از کاشت گیاهان کم آب در فضای سبز حاشیه معابر این محدوده خبرداد.

محمد حسن فصیح گفت: باتوجه به اینکه منطقه۲۲ به عنوان بیشترین سرانه فضای سبز در بین مناطق ۲۲گانه تهران را برخوردار است و از سوی دیگر با کمبود منابع آبی مواجه هستیم؛ نیازمند برخورداری از گیاهان کم آب هستیم.

وی افزود: مدیریت شهری منطقه برنامه های گوناگون برای حفظ فضای سبز شهری با مدیریت منابع آبی دارد. فصیح نیز با اشاره به اینکه در دنیای امروز مفهوم شهرها بدون فضای سبز مؤثر، قابل‌ تصور نیست و تأمین نیازهای زیست‌محیطی شهرنشینان و ایجاد فضاهای فراغتی و بستر ارتباط و تعامل اجتماعی یکی از اولویت‌های مدیریت شهری است، افزود: توسعه فضای سبز ناحیه با استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود با وجود محدودیت‌های موجود در حوزه آب در اولویت برنامه‌های واحد فضای سبز این ناحیه قرار دارد. وی بر اهمیت توسعه فضای سبز تاکید کرد و گفت: این اقدام تأثیر بسیار مثبتی در کاهش آلودگی هوا خواهد داشت.