کاشت ۱۱ هزار مترمربع گل‌های بهاری در منطقه ۱۳ تهران

شهردار منطقه ۱۳ از کاشت ۱۱ هزار متر مربع نشاکاری گل‌های بهاری در میادین، لچکی‌ها، رفیوژها و بوستان‌های محدوده همزمان با آغاز طرح استقبال از بهار خبر داد و گفت: این عملیات از اوایل بهمن ماه آغاز شده و تا پایان سال و تا تکمیل کلیه قطعات فضای سبز ادامه دارد. به گزارش شهر و […]

شهردار منطقه ۱۳ از کاشت ۱۱ هزار متر مربع نشاکاری گل‌های بهاری در میادین، لچکی‌ها، رفیوژها و بوستان‌های محدوده همزمان با آغاز طرح استقبال از بهار خبر داد و گفت: این عملیات از اوایل بهمن ماه آغاز شده و تا پایان سال و تا تکمیل کلیه قطعات فضای سبز ادامه دارد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی گفت : در آستانه فصل بهار و به منظور ایجاد جاذبه بصری زیبا در فضای سبز شهری، نشاهای بهاری از جمله بنفشه در فضایی به وسعت ۱۱ هزار متر مربع در میادین، لچکی ها، رفیوژها و بوستان های محدوده کاشته شده  است.
او با بیان اینکه عملیات از اوایل بهمن ماه آغاز شده و تا پایان سال و تا تکمیل کلیه قطعات فضای سبز ادامه خواهد داشت، افزود :در هفته پایانی اسفندماه نیز کاشت گل های سینره و شب بو در ۸۷ سبد گل و گلجای در دستور کار اداره فضای سبز منطقه قرار دارد.
شهردار منطقه ۱۳ ادامه داد :  ۱۵ فرش گل با کاشت نشاهای بهاری، زینت بخش معابر و بزرگراه های منطقه ۱۳ می شوند.
او با اشاره به تعویض و نوسازی کف پوش زمین بازی کودکان در بوستان های منطقه اظهار داشت : در حال حاضر کف پوش زمین و محل بازی کودکان به مساحت ۳۳۰ متر مربع در بوستان هایی که به علت فرسودگی احتمال خطر داشتند طی عملیاتی تعویض و نوسازی شد.
علی احمدی بازپیرایی ۶۸ چشمه سرویس بهداشتی، مرمت ۶۰ مورد سرویس وسایل بدنسازی و بازی و تعمیر و نصب ۸۵ مورد المان پارکی را از دیگر اقدامات صورت گرفته برشمرد.
شهردار منطقه ۱۳ از ۶۳۵ مورد رفع نواقص روشنایی بوستان های محدوده خبر داد و خاطر نشان کرد : روشنایی پارک ها علاوه بر اینکه هنگام شب زیبایی بصری به محدوده می بخشند، آسایش و امنیت بیشتر شهروندان را نیز فراهم می کنند.

منبع خبر