کاشت ۵۰ هزار بوته گل در ۱۶ محله کم‌برخوردار مشهد

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار مشهد از کاشت بیش از ۵۰ هزار بوته گل رنگارنگ در ۱۶ محله کم برخوردار شهری همزمان با ایام ولادت امام مهربانی‌ها و توسعه ارائه خدمات ویژه به حاشیه شهر مشهد خبر داد. علی نجفی اظهار کرد: با آغاز دهه کرامت و بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته، ۱۶ […]

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار مشهد از کاشت بیش از ۵۰ هزار بوته گل رنگارنگ در ۱۶ محله کم برخوردار شهری همزمان با ایام ولادت امام مهربانی‌ها و توسعه ارائه خدمات ویژه به حاشیه شهر مشهد خبر داد.

علی نجفی اظهار کرد: با آغاز دهه کرامت و بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته، ۱۶ محله هدف در هشت منطقه شهری شناسایی شد و برنامه‌ریزی برای ارائه این خدمات گسترده به این محلات در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: بر همین اساس و پس از نظر خواهی از شهروندان این محلات، اقدامات گسترده‌ای در این مناطق هدف گذاری شد که شاخص ترین آنها شامل جمع‌آوری بیش از ۱۷۰۰ تن خاک و نخاله، بیش از ۴۵۰۰ متر مربع لکه‌گیری آسفالت، ۳۵۰ مورد فضا آرایی ویژه محلات، کاشت ۵۰ هزار بوته گل فصلی و کاشت ۲۰ هزار گونه گیاهی نظیر درخت، درختچه و پرچین در این محلات است.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار مشهد افزود: در این طرح ۱۰ روزه، هزاران نفر از نیروهای معاونت محیط زیست و خدمات شهری، معاونت عمران، حمل‌ونقل و ترافیک و سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد حضور دارند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: بر اساس جدول زمانبندی مقرر شده است برای پویش محله رضوی، خدمات مورد نظر تا پایان روز ولادت حضرت امام رضا (ع) ادامه داشته باشد.

منبع خبر