کاشت ۳۰ هزار شمشاد طلایی در چهارباغ اصفهان

رئیس اداره خدمات شهری منطقه ۳ شهرداری اصفهان با بیان این که در چهارباغ عباسی حدود ۳۰ هزار شمشاد طلایی کاشته شده است و در آینده نیز گل فصل کاشت خواهد شد افزود: فضای سبز گذر چهارباغ عباسی در حال ساماندهی است و حدود ۶۰ هزار گل پاپیتال در سطح چهارباغ عباسی کاشته شده است. […]

رئیس اداره خدمات شهری منطقه ۳ شهرداری اصفهان با بیان این که در چهارباغ عباسی حدود ۳۰ هزار شمشاد طلایی کاشته شده است و در آینده نیز گل فصل کاشت خواهد شد افزود: فضای سبز گذر چهارباغ عباسی در حال ساماندهی است و حدود ۶۰ هزار گل پاپیتال در سطح چهارباغ عباسی کاشته شده است.
به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور ” بلدیه آنلاین”، رمضان ملکوتی‌خواه گفت: واکاری‌ها و درختکاری‌های چهارباغ عباسی در حال تکمیل است و کنده‌های درختان قدیمی به‌طور کامل پاک‌سازی شده‌ و فضای سبز چهارباغ را روز به روز زیباتر می‌کند.
وی با اشاره به این که برگ‌های پاییزی موجب می‌شوند درختان حالت رنگین پیدا کنند و زیبایی خاصی به چهارباغ می بخشند ادامه داد: از این‌رو سعی می‌کنیم برگ‌هایی که از درختان می‌ریزند، روی سطح گذر تاریخی چهارباغ بماند تا شهروندان از دیدن این فضای زیبا و صدای خرد شدن برگ‌های پاییزی در زیر پاهای خود لذت ببرند.