کسب دو عنوان شهرداری برتر استان توسط شهردار بندرکرگان

شهرداری بندرکرگان کسب عنوان شهرداری برتر در حوزه ارزیابی عملکرد سالانه شهرداریها و کسب عنوان شهرداری برتر در حوزه پاسخگویی و درگاه های ارتباطی با مردم را دریافت کرد.

به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین،صبح امروز در همایش استانی شهریار با حضور دکتر رحیمی معاون مدیرکل ارزیابی عملکرد سازمان شهرداریهای کشور و مهندس مرودی معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری هرمزگان و مهندس صادقی پور مدیرکل دفتر امورشهری و شوراهای استان در سالن اجتماعات آب منطقه ای ، از شهرداران برتر استان در دو حوزه ارزیابی عملکرد سالانه و پاسخگویی و درگاههای ارتباط مردمی تجلیل شد.

در این همایش از میان شهرداریهای استان ،شهرداری بندرکرگان به عنوان شهرداری برتر در حوزه ارزیابی عملکرد شهرداریها و همچنین کسب عنوان شهرداری برتر در حوزه پاسخگویی و درگاه های ارتباطی با مردم دست یافت.

در این مراسم، دکتر رحیمی معاون مدیرکل ارزیابی عملکرد سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور با اشاره به استفاده از ۱۷۰ شاخص عمومی و اختصاصی حوزه عملکردی و فعالیتی شهرداریها بصورت سالانه به ارزیابی عملکرد شهرداریهای کشور می پردازیم که باهدف ارتقا دانش مدیریتی مجموعه شهرداریهای کشور می باشد.

مهندس مرودی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار هرمزگان نیز با اشاره به عملکرد شاخص شهرداریها در سطح استان این اقدامات را باعث ایجاد رضایتمندی عمومی دانست و لزوم توجه به درخواست و دغدغه مردم را مهم‌ترین خواسته دولت از کارگزاران بویژه مجموعه شهرداریها می باشد.

مهندس صادقی پور مدیرکل امورشهری و شوراها نیز اظهارداشت :توجه به استفاده از تمامی ظرفیتها و ساختارهای اجرایی برای خدمت رسانی به شهروندان با هدف ارتقا رضایتمندی شهروندان را یک موضوع مهم در ارزیابی عملکرد شهرداریها می باشد که با هدف شناسایی نقاط قوت و تقویت آنها و ارائه الگوهای موفق به سایر رده های مدیریتی و اجرایی و همچنین شناسایی نقاط ضعف با ارائه راهکار می باشد .

شهرداری بندرکرگان در دی ماه سال ۱۴۰۰ تاسیس گردیده که طی سال گذشته نیز موفق به کسب عنوان شهرداری برتر استان گردیده بود .

شهربندرکرگان در شهرستان میناب و ۳۰ کیلومتری مرکز شهرستان و ۱۲۰ کیلومتری بندرعباس و با جمعیت قریب به ۷ هزار نفر می باشد.