کسب رتبه برتر شهرداری منطقه یک در ارزیابی عملکرد فعالیت های عمران، حمل و نقل و ترافیک در بین مناطق شهرداری مشهد

شهرداران آنلاین/به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، کوروش باوندی،در این خصوص گفت: در ارزیابی عملکرد فعالیت های شش ماه دوم سال ۹۹ حوزه عمران، حمل و نقل و ترافیک مناطق ۱۳ گانه که به منظور افزایش بهره وری سازمانی و اجرای به موقع و مطلوب پروژه های عمرانی و ترافیکی و ارتقای کیفیت خدمات […]

شهرداران آنلاین/به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، کوروش باوندی،در این خصوص گفت: در ارزیابی عملکرد فعالیت های شش ماه دوم سال ۹۹ حوزه عمران، حمل و نقل و ترافیک مناطق ۱۳ گانه که به منظور افزایش بهره وری سازمانی و اجرای به موقع و مطلوب پروژه های عمرانی و ترافیکی و ارتقای کیفیت خدمات رسانی توسط معاونت محترم عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد صورت پذیرفت منطقه یک توانست رتبه برتر این ارزیابی را به خود اختصاص دهد.
وی ادامه داد: با همت و تلاش همکاران اداره عمران، حمل و نقل و ترافیک این منطقه در پیشبرد اهداف عمرانی، سازمانی و نیز سرعت بخشی به اجرای پروژه های شهری سطح منطقه در سال ۹۹ شامل پیاده رو سازی بلوار های؛ ملاصدرا، ارشاد، دانشگاه، سجاد، خیام، ملک آباد و سرعت بخشی به پروژه کلان عمرانی شامل؛ پارکینگ طبقاتی پرستار، گذر فرهنگی گلستان، اجرای ۲۱ تقاطع حق تقدم عابر پیاده و …. موفق به کسب رتبه برتر این ارزیابی در بین مناطق ۱۳ گانه شده ایم.
شهردار منطقه یک افزود: با توجه به قرار گیری منطقه یک در محدوده حساس و پر تردد شهر و وجود مراکز تجاری، بهداشتی، اداری در سطح این منطقه انجام برخی از پروژه های عمرانی بصورت بی وقفه و شبانه روزی بوده است. وی همچنین خاطر نشان کرد، در راستای کسب رضایت شهروندان، زائرین و مجاورین بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج (ع) از تمامی ظرفیت ها و پتانسیل های موجود بهره خواهیم برد.