کلنگ بوستان گمبرون در شهرک پیامبر اعظم زده شد

شهردار بندرعباس گفت: کلنگ احداث بوستان گمبرون در شهرک پیامبر اعظم زده شد.

به گزارش خبرنگار بلدیه آنلاین_هرمزگان_مهدی نوبانی شهردار بندرعباس در مراسم کلنگ زنی پارک گمبرون واقع در  پیامبر اعظم در جمع خبرنگاران گفت:  کلنگ پارک ۱/۲ هکتاری گمبرون واقع در پیامبر اعظم زده شد.

وی در ادامه به میزان اعتبار پروژه بوستان گمبرون نیز اشاره کرد و در ادامه بیان کرد: اعتبار پروژه بوستان گمبرون ۱۵ میلیارد تومان است و تا ۸ ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

نوبانی به فضای مناسب در کنار بوستان گمبرون برای احداث خیابان اشاره کرد و گفت : قرار است یک خیابان در کنار این بوستان نیز احداث شود که شهرک پیامبر اعظم را به بلوار شهید رجایی وصل می کند که با این پروژه کاهش ترافیکی خوبی در این منطقه خواهیم داشت و تا سه ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

شهردار بندرعباس پروژه های شهرک پیامبر اعظم را مهم دانست و افزود: سال گذشته پروژه پارک نخل دومین پارک موزیکال در شهرک پیامبر اعظم افتتاح شد و چند زمین ورزشی نیز کلنگ زنی شد که تا پایان سال به بهره‌برداری می رسد.

نوبانی به ده پارک جدید در شهر بندرعباس اشاره کرد و گفت :  پروژه ساخت ده  پارک در سطح شهر بندرعباس را در دستور کار  خود داریم که دو پارک آن  در شهرک  پیامبر اعظم اجرا و به بهره برداری خواهد رسید.

 

انتهای پیام/

نویسنده و خبرنگار: رویا حسینی زاده