گردهمائی فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج ادارات و کارخانجات شهرستان قاینات به میزبانی پایگاه مقاومت بسیج شهید باکری شهرداری قاین

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر قاین ، گردهمائی فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج ادارات و کارخانجات شهرستان قاینات به میزبانی پایگاه مقاومت بسیج شهید باکری شهرداری قاین در محل سالن اجتماعات شهرداری قاین برگزار شد . دکتر غلام پور شهردار قاین در ابتدای […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر قاین ، گردهمائی فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج ادارات و کارخانجات شهرستان قاینات به میزبانی پایگاه مقاومت بسیج شهید باکری شهرداری قاین در محل سالن اجتماعات شهرداری قاین برگزار شد .

دکتر غلام پور شهردار قاین در ابتدای این گردهمایی ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان ، فرا رسیدن دهه مبارک فجر و عید سعید مبعث رسول اکرم حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم را تبریک گفت. وی درادامه در بخشی از سخنان خویش به فعالیت های عمرانی و خدماتی و فرهنگی شهرداری قاین که با حمایت اعضای شورای شهر قاین و تلاش مضاعف کارکنان شهرداری در راستای خدمت دهی به شهروندان و در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت مردمی جهت خدمت به اقشار مختلف مردم در نقاط مختلف شهر و با نگاه توسعه محلات مختلف شهر و توزیع مناسب امکانات در مناطق مختلف شهر در حال انجام است اشاره نمود. وی در ادامه گفت : هدف از اجرای دهها پروژه عمرانی و خدماتی، خدمت به آحاد جامعه و بر اساس وظیفه ذاتی شهرداری است و سعی نموده ایم رضایت شهروندان را کسب نماییم . شهردار قاین در ادامه سخنان خود از کلیه آحاد جامعه درخواست نمود انشالله در ۱۱ اسفندماه با حضور پرسور در پای صندوق های رای و انتخاب اصلح در سرنوشت کشور سهیم باشیم .

دکتر محمدی فرماندار شهرستان قاینات در گردهمایی فرماندهان پایگاه های بسیج ادارات و کارخانجات گفت : دشمن با تمام عناصر خود به میدان آمده است و ماهم باید با تمام توان برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنیم. همه ما مدافع حرم جمهوری اسلامی ایران هستیم ومسیر ما مسیر درستی است ودشمن هم به دنبال این است که فکر ما را با برنامه ریزی مختلف تغییر دهد وباید هوشیار باشیم

سرهنگ رمضانعلی فرحبخش ثانی فرمانده سپاه ناحیه قاینات نیز در این گردهمایی گفت :بسیج در کنار سایر نیروهای امنیتی در امنیت و سلامت انتخابات نقش به سزایی دارد .مهم ترین وظیفه ما همان طور که رهبری دغدغه دارند مشارکت حداکثری است و تمام تلاش ما در راستای جهاد تبیین ،بصیرت افزایی و دعوت به حضور حداکثری است.

وی در بخشی از سخنان خود، از شهردار قاین که به عنوان نیروی جوان ، مومن ، انقلابی که با همت مضاعف و با تلاش کارکنان مجموعه شهرداری و با همراهی اعضای شورای اسلامی شهر قاین در مناطق مختلف شهر، موجبات رضایت شهروندان را فراهم آورده اند نیز قدردانی کرد.

گردهمایی با حضور فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج ادارات و کارخانجات و اعضای شورای اسلامی شهر قاین در محل سالن اجتماعات شهید صیاد شیرازی شهرداری قاین برگزار شد .