گرمخانه شهرداری ارومیه ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مدیر هماهنگی خدمات شهری شهرداری ارومیه گفت: گرمخانه با ظرفیت ۲۰۰ نفری شهرداری اکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا تابستان سال آینده تکمیل شده و به بهره برداری خواهد رسید. مصطفی میلانی در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه این گرمخانه در منطقه نزدیک به باغ رضوان در حال احداث است، اظهار کرد: تاکنون ۵۰ […]

مدیر هماهنگی خدمات شهری شهرداری ارومیه گفت: گرمخانه با ظرفیت ۲۰۰ نفری شهرداری اکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا تابستان سال آینده تکمیل شده و به بهره برداری خواهد رسید.
مصطفی میلانی در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه این گرمخانه در منطقه نزدیک به باغ رضوان در حال احداث است، اظهار کرد: تاکنون ۵۰ میلیارد ریال برای احداث این گرمخانه هزینه شده و برای اتمام طرح هیچگونه مشکل اعتباری وجود ندارد.
مدیر هماهنگی خدمات شهری شهرداری ارومیه همچنین در رابطه با وضعیت اسکان کارتن خواب ها تا اتمام گرمخانه این شهر در این فصل سرد سال افزود: زیرزمین مرکز جمع آوری متکدیان با گنجایش شبانه ۵۰ نفر تا زمان اتمام طرح گرمخانه ارومیه مورد استفاده قرار می گیرد.
وی ادامه داد: همچنین طبق قرارداد شهرداری ارومیه با برخی مسافرخانه های بافت مرکزی شهر، تعدادی از کارت خواب ها نیز شبانه در این مکان ها اسکان داده می شوند.
میلانی همچنین به اختصاص ۲ سالن از سوی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی برای جمع آوری معتادان متجاهر نیز اشاره کرد و گفت: معتادان متجاهر توسط نیروی انتظامی جمع آوری و به این مراکز منتقل می شوند.
با توجه به قرارگیری شهر ارومیه در یک منطقه سردسیر، تسریع در احداث گرمخانه این شهر توسط شهرداری ضروری است.

منبع خبر