گره گشایی از ۱۰ هزار مشکل ریز و درشت شهری در منطقه سه مشهد

مهدی خداشناس، شهردار منطقه سه مشهدگفت : شناسایی نیازهای شهروندان و برنامه ریزی برای برطرف کردن این نیازها در حوزه مدیریت شهری از جمله اولویت های ما در منطقه سه شهرداری است که یکی از درگاه های ارتباط دوسویه شهرداری با شهروندان، مرکز ۱۳۷ می باشد. در ۸ ماهه سال جاری بالغ بر ۱۵ هزار […]

مهدی خداشناس، شهردار منطقه سه مشهدگفت : شناسایی نیازهای شهروندان و برنامه ریزی برای برطرف کردن این نیازها در حوزه مدیریت شهری از جمله اولویت های ما در منطقه سه شهرداری است که یکی از درگاه های ارتباط دوسویه شهرداری با شهروندان، مرکز ۱۳۷ می باشد.
در ۸ ماهه سال جاری بالغ بر ۱۵ هزار و ۸۱۴ شهروند ساکن منطقه سه در تماس با ۱۳۷، درخواست های خود را شامل مسائل، مشکلات، انتقادات، پیشنهادات و سئوال در حوزه مدیریت شهری را مطرح نموده اند که پرتکرارترین این درخواست ها در حوزه نظارت بر ساخت و سازها، رفت و روب، فضای سبز، سد معبر و… بوده است.
ما نیز پس از دریافت درخواست های شهروندان از این طریق، پاسخگویی صحیح و سریع به آنها را در اولویت قرار داده و خوشبختانه توانسته ایم بیش از ۱۰ هزار مشکل ریز و درشت شهری را با انجام درخواست های شهروندی، گره گشایی نماییم.
از شهروندان مشارکت جوی این منطقه درخواست می کنیم تا موضوعات مرتبط با شهرداری این منطقه را در تماس با ۱۳۷ منعکس نموده و خادمان خود را در ارائه خدماتی مطلوب تر یاری دهند.

منبع خبر