گزارش ۹ ماهه مرکز ارتباط مردمی شهرداری ساری

مسئول مرکز ارتباطات مردمی شهرداری ساری، گزارش ۹ ماهه ۱۳۷ را تشریح کرد. نجمه نصوری مسئول مرکز ارتباطات مردمی شهرداری ساری، اظهار کرد: مرکز ارتباط مردمی شهرداری ساری (سامانه ۱۳۷ ) طی ۹ ماه سال ۱۴۰۱ ، پاسخگوی ۹۱۹۵ مورد از تماس شهروندان بوده است. وی افزود: از این تعداد ، ۵۸۳۳ تماس توسط کارشناسان سامانه ۱۳۷ مورد راهنمایی […]

مسئول مرکز ارتباطات مردمی شهرداری ساری، گزارش ۹ ماهه ۱۳۷ را تشریح کرد.
نجمه نصوری مسئول مرکز ارتباطات مردمی شهرداری ساری، اظهار کرد: مرکز ارتباط مردمی شهرداری ساری (سامانه ۱۳۷ ) طی ۹ ماه سال ۱۴۰۱ ، پاسخگوی ۹۱۹۵ مورد از تماس شهروندان بوده است.
وی افزود: از این تعداد ، ۵۸۳۳ تماس توسط کارشناسان سامانه ۱۳۷ مورد راهنمایی قرار گرفت و ۳۳۶۲تماس در حوزه مدیریت شهری به ثبت رسیده و از این تعداد ۲۷۸۶ تماس معادل ۸۳ درصد طی این مدت به انجام رسید
مسئول مرکز ارتباطات مردمی شهرداری ساری درباره پر تماس ترین موضوعات به ترتیب فراوانی طی نه ماه سال ۱۴۰۱ گفت: زباله و ضایعات، نظافت، ساخت و ساز، مرمت و ترمیم، لایروبی، سدمعبر و جمع آوری و نصب بیشترین موارد تماس را از سوی شهروندان به همراه داشت.
نصوری خاطرنشان کرد: مابقی پیام ها با موضوعات درخت، خاک و نخاله، شست و شو، آب گرفتگی و آب افتادگی، پارک ها و فضای سبز ، زیبا سازی، آسیب های اجتماعی، مزاحمت، ترافیک، تغییر کاربری، تاکسی و اتوبوس را شامل می شود که با پیگیری های سامانه ۱۳۷ ، تلاش مجموعه مدیریت شهری با هدف رضایت شهروندان عزیز ساروی به انجام رسیده است.

منبع خبر