یادمان شهدای گمنام مسکن مهر رشت رونمایی

شهرداران آنلاین/گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، سید محمد احمدی امروز(دوشنبه سوم خرداد) در مراسم رونمایی از یادمان شهدای گمنام مسکن مهر رشت که با حضور مسئولان و مدیران استانی، سردار عبداالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان، رئیس دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان، فرماندار شهرستان رشت، اعضای شورای شهر، سرپرست معاونت […]

شهرداران آنلاین/گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، سید محمد احمدی امروز(دوشنبه سوم خرداد) در مراسم رونمایی از یادمان شهدای گمنام مسکن مهر رشت که با حضور مسئولان و مدیران استانی، سردار عبداالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان، رئیس دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان، فرماندار شهرستان رشت، اعضای شورای شهر، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزار شد اظهار داشت: همه ما مدیون شهدا هستیم و باید برای پاسداشت یاد و نام آنان تلاش کنیم.
 
شهردار رشت با بیان اینکه حماسه سوم خرداد و فتح خرمشهر در عملیات بیت‌المقدس برگ زرینی از هشت سال دفاع مقدس است عنوان کرد: این روز بزرگ را خدمت تمام مردم ولایتمدار ایران اسلامی و مردم شهر رشت تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.
 
احمدی توضیحاتی نیز در مورد این پروژه ارائه کرد و ابراز داشت: یادمان شهدای گمنام مسکن مهر رشت توسط شهرداری رشت و با همکاری سازمان بسیج سازندگی استان گیلان و با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان ساخته شد.
 
وی با تاکید بر اینکه ساخت یادمان شهدای گمنام مسکن مهر رشت توفیقی بود که برای مجموعه شهرداری رشت حاصل شد تصریح کرد: همکاری با سازمان بسیج سازندگی استان گیلان جهت ساخت این المان برای شهرداری رشت توفیق بزرگی بود که به مدد خداوند متعال و تلاش همه عزیزان به ثمر رسید و توانستیم آن را تقدیم مردم خوب شهر رشت کنیم.
 
شهردار رشت ساخت یادمان شهدای گمنام در پارک ملت شهر رشت با مشارکت سپاه را هم مورد اشاره قرار داد و با تاکید بر اینکه امیدواریم این یادمان شهریور ماه امسال به بهره‌برداری برسد اضافه کرد: شهدای عزیزما گمنام نیستند و در حقیقت این ما هستیم که گمنامیم و تمام تلاش ما این است که با ساخت چنین یادمان‌ها و المان‌هایی یاد و خاطره رزمندگان اسلام و انقلاب را زنده نگه داریم.
 
به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، در ابتدای این مراسم قانع رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری رشت و ابراهیمی مسئول بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان نیز گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص ساخت یادمان شهدای گمنام مسکن مهر رشت ارائه کردند.
 
لازم به ذکر است المان شهدای گمنام مسکن مهر رشت متعلق به شهید ۲۵ ساله عملیات کربلای ۴ و شهید ۱۹ ساله عملیات بدر است که در تاریخ ۱۲ اسفند سال ۹۵ در این مکان تدفین شدند.