۲۰۰ هکتار نهال در ساحل شهرک صنعتی خلیج فارس کاشته می شود

مدیرعامل شرکت پالایشگاه نفت ستاره خلیج‌فارس گفت: کاشت درخت سرمایه گذاری برای محیط زیست و آیندگان است و ما به آن به چشم هزینه نگاه نمی کنیم .   به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین- علیرضا جعفرپور مدیر عامل شرکت پالایشگاه نفت ستاره خلیج‌فارس در آیین آغاز کاشت ۲۰۰ هکتار نهال که توسط این پالایشگاه در […]

مدیرعامل شرکت پالایشگاه نفت ستاره خلیج‌فارس گفت: کاشت درخت سرمایه گذاری برای محیط زیست و آیندگان است و ما به آن به چشم هزینه نگاه نمی کنیم .

 

به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین- علیرضا جعفرپور مدیر عامل شرکت پالایشگاه نفت ستاره خلیج‌فارس در آیین آغاز کاشت ۲۰۰ هکتار نهال که توسط این پالایشگاه در راستای پویش یک میلیارد درخت در ساحل شهرک صنعتی خلیج فارس آغاز شد در جمع خبرنگاران گفت :  شرکت پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس به عنوان بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی جهان و بزرگترین تولید کننده بنزین در کشور است که در راستای پویش کاشت درخت و دستور ریاست جمهوری و تاکید مقام معظم رهبری ، با این نگاه و در این راستا کاشت ۲۰۰ هکتار نهال را در ساحل شهرک صنعتی خلیج فارس آغاز کرده است.

وی در ادامه با ابزار رضایتمندی از انجام این مسئولیت ،افزود: ما امروز افتخار داریم ۲۰۰ هکتار از اراضی این منطقه را به کاشت نهال بپردازیم که ۱۰۰ اصله نهال حرا در این منطقه ی آبی و ۱۰۰ هکتار دیگر کاشت درخت در خشکی داریم.

جعفر پور به کاشت نهال و اثرات بسیار خوب زیست محیطی آن اشاره کرد و اظهار داشت: کاشت درخت سرمایه گذاری برای محیط زیست و آیندگان است که می تواند زیست بوم مناسبی برای انواع پرندگان و جانواران دریایی باشد و  در آینده نیز به گردشگری و جذب توریست کمک شایانی کند.

وی در ادامه گفت: در خصوص کاشت و نگهداری نهال با یک شرکت که مورد تایید سازمان محیط زیست استان و منابع طبیعی استان است قرارداد بسته شده است که  نگهداشت این درخت ها  نیز انجام بپذیرد و تا زمانی که این درختان بتوانند به صورت خودکار به بقاء خود ادامه دهند‌.

 

نویسنده : رویا حسینی زاده