۵ طرح با اعتبار ۷۳ میلیارد تومان در پردیس به بهره‌برداری رسید

شهردار پردیس گفت: در دهه مبارک فجر ۵ طرح عمرانی، ورزشی ،درمانی با۷۳ میلیارد تومان اعتبار در شهر پردیس افتتاح شد. رضا کارخانه روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح طرح‌های عمرانی شهر پردیس به خبرنگاران گفت: توقفگاه و پارکینگ خودروهای سنگین در ابتدای جاده باغکمش در زمینی به مساحت ۷ هزار و ۵۰۰ متر مربع و با […]

شهردار پردیس گفت: در دهه مبارک فجر ۵ طرح عمرانی، ورزشی ،درمانی با۷۳ میلیارد تومان اعتبار در شهر پردیس افتتاح شد.

رضا کارخانه روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح طرح‌های عمرانی شهر پردیس به خبرنگاران گفت: توقفگاه و پارکینگ خودروهای سنگین در ابتدای جاده باغکمش در زمینی به مساحت ۷ هزار و ۵۰۰ متر مربع و با اعتبار سه و نیم میلیارد تومان و باحضور ظفر پور ابراهیم فرماندار و سایر مسئولان شهرستان کلنگ زنی شد.
وی  با بیان اینکه احداث توقفگاه خودروهای سنگین مطالبه بر حق شهروندان به دلیل مزاحمت سرو وصدا و تردد این خودروها است، توضیح داد: با برنامه ریزی انجام شده این پروژه سال آینده در هفته دولت به بهره برداری می رسد.
شهردار پردیس گفت: امروز جاده اصطلک به طول یک و نیم کیلومتر در دو مسیر رفت و برگشت به طول یک و نیم کیلومتر با هزینه ای بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.
کارخانه با اشاره به مختصات این جاده، اظهار داشت: در این جاده ۲۰ هزار متر مربع آسفالت ، ۳ هزار و ۲۰۰ متر طول جدول گذاری و ۱۱ هزار و ۵۰۰ متر مکعب عملیات خاکبرداری اجرایی شده است.
وی ادامه داد: مرکز مدیریت بحران شهرستان در زمینی به مساحت ۶ هزار و ۵۰۰ متر مربع در محلی با دسترسی مناسب کلنگ زنی شد و اعتباری در حدود ۲۰ میلیارد تومان برای این طرح در نظر گرفته شده است.
شهردار پردیس گفت: اعتبار این طرح از محل مطالبات بین شهرداری و شرکت عمران تامین و پیمانکار پروژه نیز تعیین شده است.
کارخانه گفت: این پروژه در شرایط عادی سالن ورزشی چند منظوره است و در شراط اضطرار به عنوان مرکز مدیریت بحران استفاده می شود.
وی با اشاره به افتتاح طرح ورزشی در بوستان شهریار شهر پردیس، اظهار داشت: این زمین ورزشی برای ورزش های والیبال و بسکتبال در ابعادی کوچک تر ساخته شده است و اعتبار تخصیص داده شده به این طرح ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است .
شهردار پردیس گفت: سومین پایگاه اورژانس پردیس نیز در اوایل دهه مبارک فجر با حضور محسن منصوری استاندار تهران افتتاح و به بهره برداری رسید.
به گزارش ایرنا، فاز اول ساختمان دهیاری روستای  ترقیان در زمینی به مساحت ۱۱۲ متر مربع و با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و  مرکز فرآوری و بسته بندی خرما با اعتبار ۳ میلیارد ریال و مرکز تهیه غذای حیوانات در کمرد بخش های دیگری از طرح های قابل افتتاح بودند که امروز  با حضور فرماندار و مسئولان شهرستانی به بهره برداری رسیدند.
شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.
منبع خبر