۷طرح‌ عمرانی شهرداری شهرکرد افتتاح شد

هفت طرح عمرانی شهرداری شهرکرد روز پنجشنبه همزمان با دهه فجر با حضور جمعی از مسوولان چهارمحال و بختیاری افتتاح و عملیات اجرایی سه طرح عمرانی آغاز شد. بوستان اقبال لاهوری و پارک سمیه، بهره‌برداری از ساختمان منطقه یک شهرداری، میدان میوه و تره‌بار، کارخانه تولید قطعات بتنی و رونمایی از میدان ۱۲ محرم در […]

هفت طرح عمرانی شهرداری شهرکرد روز پنجشنبه همزمان با دهه فجر با حضور جمعی از مسوولان چهارمحال و بختیاری افتتاح و عملیات اجرایی سه طرح عمرانی آغاز شد.

بوستان اقبال لاهوری و پارک سمیه، بهره‌برداری از ساختمان منطقه یک شهرداری، میدان میوه و تره‌بار، کارخانه تولید قطعات بتنی و رونمایی از میدان ۱۲ محرم در آیینی به طور همزمان افتتاح شد.
همچنین عملیات اجرایی منطقه تفریحی باغ میوه و جاده میرآباد به دانشگاه شهرکرد و تالار دوم میدان میوه‌ و تره‌بار نیز آغاز شد.
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری در این آیین با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: شهرکرد یک پنجم جمعیت کل استان را دارد و مردم از سراسر استان به آن مراجعه می‌کنند از همین رو باید بتوان به این مراجعات و نیازهای شهروندان به خوبی پاسخ داده شود.
علی حیدری افزود: رویکرد خدمت صادقانه به مردم در مجموعه شورای شهر و شهرداری وجود دارد و مدیران شهری تلاش می‌کنند اما جدای از فعالیت‌های عمرانی ،باید به ابعاد فرهنگی نیز پرداخته شود.
وی با بیان اینکه کسب رضایت مردم مهمترین هدف مسوولان باشد، تصریح کرد: با تقویت رویکرد فرهنگی در مدیریت شهری می‌توان در جلب رضایت مردم نیز گام‌های اساسی برداشته شود.
محمدتقی جاپلقی شهردار شهرکرد نیز در این آیین اظهار داشت: به زودی مردم شهرکرد تغییرات قابل توجهی را در شهر مشاهده خواهند کرد و تحولی در زیباسازی شهر شکل می‌گیرد.
شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری بیش از ۲۰۰هزار نفر جمعیت دارد.
منبع خبر