مسیر سلامت ۲ خیابان در منطقه ۸ اصفهان آماده بهره‌برداری است

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان گفت: مسیر سلامت خیابان‌های اطلس شرقی و شمیم خانه‌اصفهان با مساحت ۱۸۵۰ متر مربع با هزینه‌ای بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال آماده بهره‌برداری است. علی باقری اظهار کرد: گسترش فرهنگ سلامتی و ایجاد فضاهای مناسب برای پیاده‌روی و ورزش از اقدامات مهم مدیریت شهری است و با توجه به اینکه […]

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان گفت: مسیر سلامت خیابان‌های اطلس شرقی و شمیم خانه‌اصفهان با مساحت ۱۸۵۰ متر مربع با هزینه‌ای بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال آماده بهره‌برداری است.

علی باقری اظهار کرد: گسترش فرهنگ سلامتی و ایجاد فضاهای مناسب برای پیاده‌روی و ورزش از اقدامات مهم مدیریت شهری است و با توجه به اینکه فعالیت‌های ورزشی باید به دور از آلایندگی‌های زیست‌محیطی همچون آلایندگی‌های حاصل از تردد خودروها باشد تا ایمنی ورزشکاران را نیز تضمین کند.

وی افزود: در راستای تقاضای شهروندان و ایجاد محیط‌های سالم شهری، مسیرهای مورد نظر شناسایی و عملیات احداث آن در دستور کار این منطقه قرار گرفت.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان با بیان اینکه خیابان‌های اطلس شرقی و شمیم خانه‌اصفهان ظرفیت تفکیک مسیر سلامت را دارد، تصریح کرد: عملیات احداث مسیر سلامت در سال جاری علاوه بر خیابان اصفهان ویلا، دو پروژه مذکور بوده است که با زیرسازی، جدول‌گذاری و موزائیک‌فرش معبر به عرض ۳.۵ متر احداث شد.

باقری گفت: سیستم روشنایی از دیگر اقدامات این دو معبر بوده است و پس از آن دستگاه‌های کامل حرکت‌درمانی، نیمکت و سطل زباله نیز با هزینه کل ۱۴ میلیارد ریال انجام شده است.

منبع: http://imna.ir/x87GL