لزوم ایجاد بازارچههای گردشگری در تهران
سرپرست شرکت توسعه فضاهای فرهنگی گفت: باید از طریق میدانگاهها و بازارچههای گردشگری و فرهنگی مردم را با فرهنگ، رسوم و آداب قومیتهای مختلف آشنا کنیم. به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران، محمد مویدی در حاشیه بازدید از پانزدهمین نمایشگاه بین الملل گردشگری و صنایع وابسته تهران، گفت: از رویکردهای مطالعاتی […]
سرپرست شرکت توسعه فضاهای فرهنگی گفت: باید از طریق میدانگاهها و بازارچههای گردشگری و فرهنگی مردم را با فرهنگ، رسوم و آداب قومیتهای مختلف آشنا کنیم.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران، محمد مویدی در حاشیه بازدید از پانزدهمین نمایشگاه بین الملل گردشگری و صنایع وابسته تهران، گفت: از رویکردهای مطالعاتی این شرکت، ایجاد میدانگاه های گردشگری با رویکرد صنایع خلاق است.
او با اشاره به ضرورت ایجاد بازارچه های گردشگری در تهران، تصریح کرد: باید از طریق این میدانگاهها و بازارچههای فرهنگی مردم را با فرهنگ، رسوم و آداب قومیت های مختلف آشنا کنیم.
مویدی با بیان این مطلب که در شهرهای خلاق تمرکز بر صنایع و تولیدات بومی و محلی است، بیان داشت: باید هویت های محلی در شهر تهران را بازآفرینی و فرهنگ قومیت های مختلف را زنده نگه داریم.
او با اشاره به ظرفیت های بزرگ فرهنگی پایتخت، افزود: این شهر از ظرفیت های لازم برای تبدیل شدن به الگویی برای شهرهای جهان اسلام برخوردار است.
سرپرست شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران به تنوع فرهنگی و قومیتی و نیازها و درخواستهای تفرجی و تفریحی در این شهر اشاره و خاطرنشان کرد: می توانیم با توسعه و ایجاد جاذبه های گردشگری تهران به ویژه در جنوب شهر، در راستای تحقق شعار شهردار محترم تهران مبنی بر کلانشهر تهران، الگوی جهان اسلام گام برداریم.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰