ارائه آموزش‌های مدیریت پسماند به دانش‌آموزان در منطقه ۱۰ اصفهان

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با اشاره به ارائه آموزش‌های مدیریت پسماند به دانش‌آموزان در این منطقه گفت: آشنایی دانش‌آموزان با روش‌های کنترل شیرابه و تولید پسماند کمتر در منزل با تهیه خشکاله، خشک کردن تفاله چای و استفاده از آن به عنوان کود برای گیاهان، از مهم‌ترین موضوعات مطرح شده در این دوره بود. […]

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با اشاره به ارائه آموزش‌های مدیریت پسماند به دانش‌آموزان در این منطقه گفت: آشنایی دانش‌آموزان با روش‌های کنترل شیرابه و تولید پسماند کمتر در منزل با تهیه خشکاله، خشک کردن تفاله چای و استفاده از آن به عنوان کود برای گیاهان، از مهم‌ترین موضوعات مطرح شده در این دوره بود.

محمد صیرفی‌نژاد با اشاره به برگزاری ویژه برنامه روز هوای پاک اظهار کرد: توجه به هوای پاک و فراهم کردن بستر فرهنگی و اجتماعی در راستای این موضوع در دستور کار مدیریت منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه مسابقه نقاشی با موضوع محیط زیست و کاهش آلودگی هوا به مناسبت روز هوای پاک در دبستان شهید نم‌نبات برگزار شد، افزود: این ویژه برنامه در راستای حفظ محیط زیست و آشنایی کودکان با محیط زیست سالم و پاک برگزار و در پایان برنامه به نفرات برگزیده جوایزی اهدا شد.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با بیان اینکه امروزه مدیریت پسماند یکی از مباحث مهم در زیست شهرها محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: به همین منظور با حضور کارشناسان خبره به تمام دانش‌آموزان این مدرسه در زمینه مدیریت پسماند آموزش‌هایی ارائه شد تا بتوانند در شهری پاک و سالم زندگی کنند.

صیرفی‌نژاد تاکید کرد: آشنایی دانش‌آموزان با مفاهیم مدیریت پسماند، روش‌های کنترل شیرابه و تولید پسماند کمتر در منزل با تهیه خشکاله، خشک کردن تفاله چایی و استفاده از آن به عنوان کود برای گیاهان، از مهم‌ترین موضوعات مطرح شده در کلاس آموزشی بود.

منبع: http://imna.ir/x893m