۸۰ درخواست‌ مردمی در میز خدمت استانداری مورد رسیدگی قرار گرفت

۸۰ درخواست‌ مردمی در میز خدمت استانداری مورد رسیدگی قرار گرفت در راستای اجرای برنامه سه‌شنبه‌های دیدار مردمی مسئولان و مدیران، میز ارتباطات مردمی در استانداری هرمزگان، امروز صبح برگزار شد و ۸۰ درخواست مورد بررسی قرار گرفت. به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” : به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری […]

۸۰ درخواست‌ مردمی در میز خدمت استانداری مورد رسیدگی قرار گرفت

در راستای اجرای برنامه سه‌شنبه‌های دیدار مردمی مسئولان و مدیران، میز ارتباطات مردمی در استانداری هرمزگان، امروز صبح برگزار شد و ۸۰ درخواست مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” : به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، صبح امروز، سه شنبه ۳۰ آبان ماه در راستای تکریم ارباب رجوع و دیدار چهره به چهره مدیران و مسئولان با مردم و در قالب سیاست کلی دولت سیزدهم مبنی بر ارج نهادن به خواسته‌های عمومی با حضور مدیران ستادی استانداری هرمزگان در نمازخانه این دستگاه، برگزار شد.

در این میز ارتباطات مردمی، حمید رضا زارعی، مدیر کل حوزه استاندار، حجت الاسلام والمسلمین اعتمادی، مدیرکل بازرسی، صادقی پور،مدیر کل امور شهری و شوراها،نماینده معاونت اقتصادی و‌نماینده معاونت سیاسی استانداری هرمزگان جهت شنیدن دغدغه‌های مردم و رسیدگی به مسائل و مشکلات آنان، حضور داشتند.

گفتنی است با توجه به مراجعات عمومی امروز و درخواست های شهروندان در زمینه های مختلف توسط مدیران کل ستادی استانداری مورد رسیدگی قرار گرفت و دستوراتی در راستای ترتیب‌اثر دادن به آن‌ها صادر شد.

شایان ذکر است مؤسسه کاریابی همیار بمنظور ثبت نام افراد متقاضی جویای شغل و هدایت آن ها جهت اشتغال در بنگاه های اقتصادی که درخواست نیروی کار دارند و هم چنین نماینده نهاد های حمایتی چون کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی استان نیز
جهت خدمات رسانی به مدد جویان خود، در این میز خدمت، حضور داشتند.