افتتاح و بهره‌برداری از پنل‌های خورشیدی ۲۰ کیلو واتی در منطقه ۱۱ اصفهان

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان با توجه به نصب پنل‌های خورشیدی ۲۰ کیلو واتی در ساختمان منطقه ۱۱ گفت: بهره‌برداری از تولید انرژی این مجموعه آغاز و به صورت رسمی با حضور مدیر منطقه و رئیس اداره برق ناحیه سه اصفهان هم‌زمان با چهل‌وپنجمین بهار انقلاب اسلامی افتتاح شد. حسن محمدحسینی  با اشاره به راه‌اندازی […]

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان با توجه به نصب پنل‌های خورشیدی ۲۰ کیلو واتی در ساختمان منطقه ۱۱ گفت: بهره‌برداری از تولید انرژی این مجموعه آغاز و به صورت رسمی با حضور مدیر منطقه و رئیس اداره برق ناحیه سه اصفهان هم‌زمان با چهل‌وپنجمین بهار انقلاب اسلامی افتتاح شد.

حسن محمدحسینی  با اشاره به راه‌اندازی فتوولتائیک در ساختمان شهرداری این منطقه اظهار کرد: این نیروگاه با ظرفیت تولید ۲۰ کیلو وات ساعت برق و با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان در ساختمان منطقه ۱۱ نصب و راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به راه‌اندازی فتوولتائیک در ساختمان منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان افزود: شهرداری اصفهان اقدامات زیادی را برای انرژی‌های تجدیدپذیر انجام داده است و از این طریق علاوه بر تأمین برق مورد استفاده در ساختمان‌ها و ادارات شهرداری، مازاد برق تولید شده در این نیروگاه را به شبکه برق شهر منتقل کرده و در اختیار شهروندان قرار خواهد داد.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان با بیان اینکه به پدیده‌ای که در اثر تابش نور بدون استفاده از مکانیزم‌های محرک، الکتریسیته تولید کند پدیده فتوولتائیک و به هر سیستمی که از این پدیده استفاده کند، سیستم فتوولتائیک گفته می‌شود، تصریح کرد: این نیروگاه با ظرفیت تولید ۲۰ کیلو وات ساعت برق و با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان در ساختمان منطقه ۱۱ نصب و راه‌اندازی شده است.

محمدحسینی خاطر نشان کرد: انتظار می‌رود برای حفظ محیط‌زیست و تولید انرژی پاک، مردم از این روش استقبال کنند و با سرمایه‌های کم وارد عرصه تولید برق شوند و برق تولیدی خود را نیز با قیمت مناسب به وزارت نیرو به‌فروش برسانند.

منیع: http://imna.ir/x8bXL