نمایشگاه بین‌المللی پسماند و محیط زیست در تهران آغاز به کار کرد

سومین نمایشگاه بین المللی پسماند، بازیافت، ماشین آلات و تجهیزات وابسته و نوزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی آغاز به کار کرد و تا ۱۰ اسفندماه ادامه دارد. حسن پسندیده مدیر کل دفتر پسماند سازمان حفاظت محیط زیست در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه گفت: نمایشگاه مدیریت پسماند فرصت مناسبی […]

سومین نمایشگاه بین المللی پسماند، بازیافت، ماشین آلات و تجهیزات وابسته و نوزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی آغاز به کار کرد و تا ۱۰ اسفندماه ادامه دارد.

حسن پسندیده مدیر کل دفتر پسماند سازمان حفاظت محیط زیست در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه گفت: نمایشگاه مدیریت پسماند فرصت مناسبی برای توانمندی و زیرساخت هایی که از نظر فناوری وجود دارد به شمار می‌رود و کشور ما در زمینه رشد شاهد رونق و پیشرفت تکنولوژی است.
وی اظهارداشت: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای همه افراد توانمند و دارای تجربه در زمینه‌های متفاوت به خصوص شرکت‌های فناوری است تا صنایع خود را عرضه کنند.
سومین نمایشگاه بین المللی پسماند، بازیافت، ماشین آلات و تجهیزات وابسته و نوزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست صبح ۷ اسفندماه با حضور هومن رازدار مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی و حسن پسندیده مدیر کل دفتر پسماند سازمان حفاظت محیط زیست در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی آغاز به کار کرد.
این نمایشگاه از تاریخ ۷ تا ۱۰ اسفندماه برگزار می شود و هموطنان می‌توانند از آن بازدید کنند.
سومین نمایشگاه بین المللی پسماند، بازیافت، ماشین آلات و تجهیزات وابسته در سالن ۳۸ b و نوزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست در سالن ۳۵ از ساعت ۸ تا ۱۵ پذیرای بازدید عموم هموطنان است.