بزرگترین تونل نور در کشور رونمایی شد

شهردار بندرعباس گفت: بزرگترین تونل نور کشور  که همان تونل نور تقاطع غیر همسطح پل رسالت به طول ۴۶۷ متر در بندرعباس است رونمایی شد. مهدی نوبانی شهردار بندرعباس در حاشیه جشن تکمیل و بهسازی زمین ورزشی اردیبهشت که با حضور شهرداران و مدیران مناطق و  جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس و مسئولان […]

شهردار بندرعباس گفت: بزرگترین تونل نور کشور  که همان تونل نور تقاطع غیر همسطح پل رسالت به طول ۴۶۷ متر در بندرعباس است رونمایی شد.

مهدی نوبانی شهردار بندرعباس در حاشیه جشن تکمیل و بهسازی زمین ورزشی اردیبهشت که با حضور شهرداران و مدیران مناطق و  جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس و مسئولان مربوطه برگزار شد اظهار داشت: تونل نور تقاطع غیر همسطح رسالت با طول ۴۶۷ متر ،بزرگترین تونل نور کشور است که طبق آماری که ما بدست آوردیم قبل از آن ،تونل نور در پارک نهج البلاغه در تهران به طول ۳۰۰ متر ،بزرگترین تونل نور بوده است.

شهردار بندرعباس در ادامه صحبت های خود، آیتم های زیبا سازی در شهرهای دنیا را نورپردازی، فواره های آب و آبنماها دانست وتصریح کرد: آیتم های جذابیت و زیبایی شهرها در دنیا ،نورپردازی ، فواره ها و آبنماها زیبا هستند که توجه آدم را جلب می کند باعث جذابیت و زیبایی شهر  می شوند و این نورپردازی ها در روحیه شهروندان تاثیرگذار است و موجب نشاط و شادی مردم می شود و این سه مورد در شهر بندرعباس در حوزه ی زیبایی سازی پیشگام بوده و اتفاقات خوبی ر این خصوص در حال انجام است.

وی در ادامه به کلنک زنی پارک جنب ناحیه یک منطقه یک شهرداری بندرعباس در بلوار دانشگاه اشاره کرد و اظهار داشت : این پارک که امروز شاهد کلنک زنی آن بودیم با قرارداد شش ماهه بسته شه است که امیدواریم تا پایان سال به بهره برداری برسد و در کنار آن نیز پروژه ی پارک دیگری که در حوزه ی سرمایه گذاری است در دست اجرا داریم که جمع مساحت این دو پارک یک هکتار خواهد بود که به سرانه ی فضای سبز اضافه می شود که فضای تفریحی خوبی برای خانواده ها است.

نوبانی در ادامه به زمین ورزشی اردیبهشت نیز اشاره کرد و بیان داشت :این زمین ورزشی نیز چندین سال بود که متروکه بود و با همت دوستان در شهرداری منطقه یک ،زیر سازی و نور و زمین چمن آن را انجام دادند و امیدوارم که مردم به ما کمک کنند و در حفظ و نگهداری آن تلاش کنند.