فرمانده سپاه امام سجاد(ع)هرمزگان؛

کارگران نور چشم این نظام وانقلاب هستند

فرمانده سپاه امام سجاد(ع)استان هرمزگان گفت: شما کارگران عزیز نور چشم این نظام و انقلاب هستید و حلالترین نان ها را سر سفره ی خانواده خود می برید و در پیشگاه خداوند جایگاه والایی دارید.

به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین_هرمزگان _ سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان در مراسمی که به مناسبت روز کارگر و به همت شهرداری بندرعباس با حضور جمع کثیری از کارگران شهرداری  و مسئولان مربوطه در سالن ورزشی فجر بندرعباس برگزار شد ضمن تبریک این روز به تمام کارگران زحمتکش اظهار داشت : روز کارگر که یادآور مجاهدت های شما عزیزان است و هر کسی برای کسب روزی حلال از منزل خارج می شود و برای آوردن روزی حلال بر سر سفره ی خانواده خویش تلاش کند مجاهد است و نزد خداوند اجر بسیار والایی دارد .

سردار سالاری جایگاه کارگران را در پیشگاه خداوند منان ، جایگاه باارزشی دانست و بیان کرد: خداوند  شما را که نور چشم همه ی ما هستید نور چشم این نظام و انقلاب هستید جزء کسانی هستید که حلالترین نان را سر سفره می برید و از جایگاه والایی در نزد پروردگار متعال برخوردار هستید.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع)هرمزگان ، یکی از دغدغه های همیشگی را پرداخت حقوق کارگران دانست و افزود: همیشه ما و همه ی مسئولین این دغدغه را نسبت به کارگران داشتیم  که  اولین حقوقی اگر قرار است پرداخت شود حقوق کارگران عزیز باشد که الحمدالله این حرکت در شهرداری بندرعباس صورت پذیرفته است.

وی در ادامه  از شهردار محترم بندرعباس جناب آقای نوبانی تشکر کرد و ادامه داد: از شهردار محترم بندرعباس و هم از عنایت شورا و تمام  کسانی  که مقدمه سازی می کنند برای پرداخت حقوق و مسائل مربوط به کارگران که این عزیزان دغدغه ی کمتری را داشته باشند تشکر و قدردانی می کنم

سردار سالاری شغل کارگری را مقدس دانست و بیان کرد : کارگران قشر زحمتکش و پر تلاشی هستند و ما هم مفتخریم به همین که از همین خانواده ی کارگری توفیق داریم و رشد کردیم و لقمه ی کارگری سر سفره هایمان بوده است برای همین به همه ی شما افتخار می کنیم دست شما را می بویسم.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) در پایان خطاب به مسئولان گفت :از مسئولان گرامی نیز تقاضا دارم هوای کارگران را داشته باشند که عاقبت بخیری همه ی ما در گرو دعای این عزیزان است.

گفتنی است در پایان این مراسم از تعدادی کارگران زحمتکش و نمونه تجلیل بعمل آمد.