به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س)؛

۶۰ نفر از دختران تحت حمایت کمیته امداد در کانون فاطیمه (س) تجلیل شدند

معاون فرهنگی کمیته امداد استان هرمزگان از برگزاری مراسم تجلیل از 60 نفر از دختران تحت حمایت این نهاد به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) در کانون فاطیمه (س) بندرعباس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد؛ احسان احمدی سرخونی، معاون فرهنگی کمیته امداد استان هرمزگان در این خصوص گفت: کارگاه آموزشی با عنوان “ جشن ترگل ” به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) با حضور ۱۵۰ نفر از مادران و دختران تحت حمایت کمیته امداد در کانون فاطمیه (س) بندرعباس برگزار گردید.

احمدی سرخونی افزود: اهداف این کارگاه آموزشی آشنایی مادران و دانشجویان با زندگی حضرت فاطمه معصومه (س) ، آگاهی آنان نسبت به اهمیت عفاف و حجاب و برگزاری کلاس شعر، داستان و نقاشی ویژه دانش آموزان مقطع ابتدایی توسط استاتید حوزه علمیه و دانشگاه بوده است.
معاون فرهنگی کمیته امداد استان هرمزگان با بیان اینکه این کارگاه آموزشی با همت و تلاش مدیر کانون فاطمیه بندرعباس برگزار گردید، اظهار داشت: در پایان این مراسم به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و گرامیداشت روز دختر، از ۶۰ نفر از دختران حاضر در این مراسم با اهدای هدایایی نفیس تجلیل به عمل آمد.