محمد آشوری تازیانی:

 امضا تفاهم‌نامه صنعتی  برای شکوفایی تجارت در منطقه آزاد قشم

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت:تفاهم نامه های صنعتی و تجاری خوبی در این رویداد همتایابی اقتصاد دریامحور در جزیره قشم امضا شد که امیدواریم این حرکت در رشد و تعالی و توسعه ی منطقه آزاد قشم و جزیره قشم موثر باشد.

به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین _هرمزگان _ محمد آشوری تازیانی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بلدیه آنلاین در خصوص رویداد همتایابی اقتصاد دریامحور ایران که در محل دائمی نمایشگاه بین المللی منطقه آزاد قشم برگزار شد اظهار داشت: امروز توفیقی حاصل شد در  کنار جناب آقای علی آبادی وزیر صمت و استاندار هرمزگان و معاونین از همایش و نمایشگاه رویداد همتایابی اقتصاد دریا محور در قشم بازدیدی انجام دادیم که اتفاق خوبی نیز در این زمینه حاصل شد.

وی به قانون سازمان منطقه آزاد اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به آنچه درقانون سازمان منطقه آزاد، برای منطقه آزاد قشم در نظر گرفتند و اهداف و ماموریت های آن مشخص شده است آنچه که امروز شاهد آن هستیم تحقق برخی از اهداف در آن قانون است.

آشوری تازیانی ، تشکیل پروژه های صنعتی و تجاری کردن آنها را یکی از مهمترین اساس کار در رونق اقتصادی دانست و تصریح کرد : قانون منطقه آزاد، منطقه آزاد قشم را منطقه ی صنعتی و تجاری قلمداد کرده است که باید صنعتی شکل بگیرد که تجارت بر اساس آن بنیان شود تا رونق اقتصادی حاصل گردد.