اجرای عملیات خط‌کشی پایانه چیتگر منطقه۲۲ تهران

 به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل ازروابط عمومی منطقه ۲۲، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه۲۲ گفت: با هدف ارتقاء سطح ایمنی و نظم دهی به خطوط اتوبوس و تاکسی، عملیات خط کشی پایانه چیتگر به اجرا در آمد. سید فرهاد خدابخشی هدف از اجرای این طرح را ایجاد نظم […]

 به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل ازروابط عمومی منطقه ۲۲، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه۲۲ گفت: با هدف ارتقاء سطح ایمنی و نظم دهی به خطوط اتوبوس و تاکسی، عملیات خط کشی پایانه چیتگر به اجرا در آمد.
سید فرهاد خدابخشی هدف از اجرای این طرح را ایجاد نظم وحدت رویه در عبور و مرور در ایستگاه‌های اتوبوس و به تبع آن اعمال قانون برای جلوگیری از توقف خودرو‌های شخصی در ایستگاه‌های اتوبوس عنوان کرد و گفت: مشخص کردن حریم قانونی در پایانه چیتگر از طریق خط کشی و نصب علایم ترافیکی کمک شایانی به حل معضلات ترافیکی این پایانه می کند.
وی با اشاره به نقش رانندگان و مسافرین در شکل گیری تراکم ترافیک شهر گفت: انتظار داریم رانندگان خودروهای حمل و نقل عمومی و مسافرین با رعایت مقررات و استفاده صحیح و توقف در ایستگاه به بهبود وضعیت حمل و‌ نقل عمومی این منطقه کمک کند.