بازدید میدانی شهردار ناحیه یک منطقه۲۲ تهران از محله دهکده المپیک

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل ازروابط عمومی منطقه ۲۲ تهران، شهردار ناحیه یک از آغاز بازدیدهای میدانی از محلات محدوده ناحیه و دیدار با شهروندان‌ به منظور رسیدگی به در خواست های شهروندان با بازدید از محله دهکده المپیک به همراه معتمدین محله خبرداد. ایمان گودرزی در حاشیه این بازدید به […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل ازروابط عمومی منطقه ۲۲ تهران، شهردار ناحیه یک از آغاز بازدیدهای میدانی از محلات محدوده ناحیه و دیدار با شهروندان‌ به منظور رسیدگی به در خواست های شهروندان با بازدید از محله دهکده المپیک به همراه معتمدین محله خبرداد.
ایمان گودرزی در حاشیه این بازدید به بافت قدیمی محله دهکده المپیک اشاره کرد و با بیان اینکه باید تلاش کنیم اعتماد مردم را جلب نماییم و تمام امکانات را در راستای جلب اعتماد و رضایت مردم استفاده کنیم، تصریح کرد: رفع و پیگیری درخواست ها و مسائل شهروندان یکی از وظایف اصلی مسئولان می باشد و آنچه که در توان داریم باید برای حل مشکلات آنها بکار بگیریم.
وی در ادامه افزود: این بازدید با حضور معتدمین محله و شهروندان و در خصوص رفع مشکلات و معضلات محله بویژه در خصوص حفظ و نگهداشت فضای سبز صورت گرفت.
وی افزود: با لحاظ تمهیدات لازم از طرف شهرداری ناحیه در جهت رفع نیاز و مطالبات مردمی به جد پیگیر حل مشکلات و درخواست های شهروندان خواهم بود.
شهردار ناحیه تصریح کرد: این بازدیدها با هدف شناسایی نیازها و درخواست های مردمی صورت می گیرد که علاوه بر پیگیری و رفع درخواست های مردمی ظرفیت محلات به شکل دقیق تر مورد رصد قرار خواهد گرفت.