اجرای عملیات بهسازی آسفالت معابر در محله سرو آزاد منطقه ۲۲ تهران

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی منطقه ۲۲ تهران، معاون شهردار منطقه ۲۲ گفت: اجرای عملیات روکش آسفالت، لکه گیری و مرمت نوارهای حفاری معابر فرعی محله سرو آزاد و بلوار تندستی با توجه به نیاز این معابر به ترمیم اجرا شد. رضا ایرانشاهی اظهار کرد: با اشاره به […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی منطقه ۲۲ تهران، معاون شهردار منطقه ۲۲ گفت: اجرای عملیات روکش آسفالت، لکه گیری و مرمت نوارهای حفاری معابر فرعی محله سرو آزاد و بلوار تندستی با توجه به نیاز این معابر به ترمیم اجرا شد.
رضا ایرانشاهی اظهار کرد: با اشاره به اینکه مدیریت شهری با به کارگیری ظرفیت‌ها و امکانات موجود از تمام توان خود برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان استفاده می‌کند، بر همین اساس با هدف توسعه زیرساخت های معابر شهری با همکاری اداره فنی و عمرانی ناحیه ۴ منطقه عملیات عمرانی لکه گیری آسفالت در موقعیت خیابان های فرعی محله سرو آزاد و همچنین عملیات روکش آسفالت در خیابان تندرستی انجام شده است.
وی افزود: باتوجه به بارندگی های اخیر و نیاز معابر به لکه گیری آسفالت، پیرو پیام های شهروندان در سامانه ۱۳۷ موارد مورد نیاز به مرمت شناسایی و موضوع باجدیت در دستور کار قرار گرفته است.
ایرانشاهی خاطرنشان کرد: اجرای گسترده طرح ساماندهی معابر از جمله اقدامات مهم و کلان مدیریت شهری است که در پی این طرح در سال جاری، عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت در کوچه‌ها و خیابان‌های متعدد سطح شهر اجرایی می شود.