شهردار بندرعباس خبر داد:

کلنگ بازار دام بر زمین زده شد

شهردار بندرعباس گفت: کلنگ بازار دام در محل کشتارگاه شهر بندرعباس زده شد که این پروژه تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار بلدیه آنلاین -مهدی نوبانی شهردار بندرعباس در آیین کلنگ زنی بازار دام که با حضور رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس، مدیر کل دامپزشکی استان هرمزگان و جمعی از مسئولان مربوطه در محل کشتارگاه شهر بندرعباس برگزار شد ،در جمع خبرنگاران گفت: اولین پروژه ای که در این هفته آغاز می شود آیین کلنگ زنی بازار دام  است که در محل کشتارگاه شهر بندرعباس کلنگ زنی شد و اعتبار این پروژه ۵ میلیارد تومان است و حدود ۴۰غرفه ی دام  دارد که طرحی آن استاندارد است و دارای محوطه و فضای سبز ،اتاق مدیریت  و کاملا مجهز است .

وی بازار دام را یکی از موضوعات مهم دانست و افزود :  بازار دام خیلی شرایط مناسبی را ندارد که یک پروژه خوب در خصوص بازار دام آماده کردیم که شاهد کلنگ زنی این پروژه هستیم که تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید که اعتبار این پروژه ۵ میلیارد تومان برآورد شده است.

نوبانی  یکی از پروژه های مهم دیگر را پروژه ی کشتارگاه نیمه صنعتی دام دانست و در ادامه گفت : پروژه مهم بعد ما کشتار گاه نیمه صنعتی دام است که تلاش کردیم تا هفته ی دولت این پروژه به بهره برداری برسد که اعتبار این پروژه بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان است.