شهردار بیرجند: غدیر فرصتی برای دستیابی به الگوی کامل اخلاقی و مدیریتی است

️به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ دکتر مهدی بهترین در جلسه دیدار با اعضای ستاد مردمی غدیر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید اظهار داشت: آیت ا… رئیسی صادق الوعدبود و با نگاه بی نظیری که به مدیریت شهری داشت، […]

️به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ دکتر مهدی بهترین در جلسه دیدار با اعضای ستاد مردمی غدیر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید اظهار داشت: آیت ا… رئیسی صادق الوعدبود و با نگاه بی نظیری که به مدیریت شهری داشت، به همه وعده هایش در مدیریت شهری وفا نمود.

️شهردار بیرجند با اشاره به حمایت های بی نظیر دولت مردمی سیزدهم که در ده سال اخیر بی سابقه بوده است، ادامه داد: با مساعدت و حمایت دولت مردمی سیزدهم و با پیگیری بی وقفه شهرداری بیرجند تعداد ۱۵ دستگاه اتوبوس به شهرداری بیرجند تخصیص یافته که ۱۰ دستگاه وارد ناوگان حمل و نقل عمومی شهر شد و همچنین برای اولین بار ۴۰۰۰ تن قیر رایگان از سوی دولت به شهرداری بیرجند اختصاص یافت.

️دکتر بهترین در ادامه غدیر را فرصتی برای دستیابی به الگوی کامل اخلاقی و مدیریتی دانست و اضافه کرد: هدف اصلی از برنامه های گرامیداشت غدیر، جذب نسل جوان و گسترش ماهیت و فلسفه غدیر در جامعه است.

️به گفته وی شهرداری نیز در دهه امامت و ولایت با برگزاری بیش از ۳۰ جشن و برنامه فرهنگی و آذین بندی گسترده سطح شهر و … فرهنگ غنی غدیر را با عظمت تر و جامع تر و کامل تر تبیین و ترویج می نماید.

️دبیر ستاد مردمی غدیر در ادامه از همکاری شهرداری با این ستاد، تقدیر کرد و یادآور شد: شهرداری پیش رو تر از تمام دستگاههای متولی و فرهنگی به امورات فرهنگی رسیدگی می کند و جلوتر از همه حرکت می کند که این واقعا قابل تقدیر است.

️آرزومندان غدیر ضمن تشکر از اقدامات شهرداری در راستای رفع نواقص تلنبار شده از سالهای قبل گفت: از نگاه ویژه و مثبت شهردار مردمی بیرجند و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری به مسایل فرهنگی در تمام مناسبت های ملی و مذهبی به جهت افزایش نشاط اجتماعی خصوصا در شمال شهر و بهره مندی عادلانه از امکانات شهری که موجب انگیزه مضاعف ما می گردد قدردانی می نماییم.