شهردار بندرعباس ؛

بافت قدیمی شهر بندرعباس زیباسازی می شود

شهردار بندرعباس گفت: یکی از برنامه های که بدنبال تحقق آن هستیم زیباسازی معابر و بافت های قدیمی شهر بندرعباس است.

به گزارش خبرنگار بلدیه آنلاین ، مهدی نوبانی شهردار بندرعباس در آغاز طرح زیبا سازی و بازآفرینی شهری در منطقه کمربندی کوچه شهید آرمات که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا حیدری سراجی عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس و جمعی از شهرداران مناطق و مدیران در جمع خبرنگاران گفت: یکی از برنامه های خوبی که برای بافت های قدیمی شهر بندرعباس در دست اقدام است زیباسازی معابر و بافت های قدیمی شهر بندرعباس است.

وی زیبا سازی بافت قدیم شهر را برای زیبا سازی محله و نشاط مردم مهم دانست و افزود : در این طرح که در بافت قدیم شهر بندرعباس انجام می شود روشنایی کوچه ها و آبراه ها و آسفالت محلات نیز انجام می شود و با انجام دادن این طرح امنیت ،ارزش افزوده برای مردم آن محله است و نشاط آفرینی را نیز در پی دارد.

نوبانی در ادامه به مزیت های این پروژه در محلات قدیم اشاره کرد و اذعان داشت: زیبا سازی محله کمربندی به محوریت خانه شهید آرمات ،از ورودی محله آغاز می شود و تا خروجی ادامه دارد و یک طرح بسیار زیبایی است که اعتبار این پروژه ۵۰۰میلیون تومان است و تا هفته دولت نیز به بهره برداری خواهد رسید.

وی در پایان بیان کرد: طرح بازسازی و بازآفرینی بافت قدیم شهر بندرعباس با حمایت شورای شهر بندرعباس استارت آن زده شد و قرار است در دو محله دیگر نیز این پروژه عملیات اجرایی آن انجام شود.