با یک انتخاب هوشمندانه افق روشنی را برای استان هرمزگان رقم بزنیم

رئیس شورای هماهنگی ستاد مردمی دکتر قالیباف اظهار داشت: همه ما براساس یک نگاه و اندیشه گرد هم جمع شده‌ایم با یک انتخاب هوشمندانه؛ افق روشنی را برای استان هرمزگان رقم بزنیم. بدنبال آنیم که هرمزگان همچون سایر استان ها از فرصت های پیشرفت نهایت بهره را ببرد و در راستای توسعه گام های موثری را بردارد.

به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین ، عباس امینی زاده رئیس شورای هماهنگی ستاد مردمی بیان داشت: هر اندازه که کشورها توسعه یافته باشند قطعا برای نسل های جدید، آینده بهتری ترسیم خواهد شد و نتیجه برگرفته از توسعه یافتگی چیزی جز اقتدار ملی نخواهد بود.

 

امینی زاده اذعان داشت: مشارکت مردم بویژه در صحنه انتخابات نمونه بارز اقتدار ملی است در چنین شرایطی، همه ما با دیدگاه های متفاوت گرد هم جمع شده ایم تا موضوع اقتدار ملی را تقویت کنیم.

 

وی به ساختار انتخاباتی ستاد قالیباف اشاره کرد و گفت: ساختار انتخاباتی ستاد قالیباف بدین شکل است که از اقشار متعدد و آحاد مردم با نگاه های متفاوت در انتخابات استفاده کرده است.

 

رئیس شورای هماهنگی ستاد مردمی دکتر قالیباف تصریح کرد: ایران در شرایط حساسی قرار دارد و باید صلاحیت نشستن بر مسند ریاست جمهوری برعهده شخصی باشد که بر قانون اساسی مسلط بوده و تیم اجرایی قدرتمندی داشته باشد تا بتواند گره های اجرایی را باز کند.

 

وی به خصوصیات بارز دکتر محمد باقر قالیباف اشاره کرد و گفت: پایبندی به انقلاب اسلامی و ولایت پذیری از شاخصه های بارز ایشان است.

 

امینی زاده ضمن بیان اینکه، قالیباف به یک نیروی اجرایی و عمل گرا معروف است، ابراز داشت: دکتر محمد باقر قالیباف در هر مسند مدیریتی با برنامه ریزی مدون، تامین منابع و اجرای خوب، گره های متعددی را باز کرده است و ایشان توانسته حتی با کمبود منابع، کارها را به نحوی مدیریت کند.

 

وی گفت: با سخنرانی کردن مشکلات حل نمی شود ما به شخصی نیاز داریم که گره های مملکت را باز کند و دکتر قالیباف ثابت کرده اند که در انجام کارهایشان عمل گرا هستند.

 

وی با بیان اینکه، انتخابات را فرصتی برای آینده بهتر می دانیم، اذعان داشت: در برهه های زمانی مختلف اغلب مردم خواسته هایشان محقق نشده است و تنها نگاه مردم به مسئله معیشت شان بود و به این نکته مهم توجه نکردند که هر یک از کاندیدهای انتخاباتی دارای چه گرایش و سوابقی هستند.

 

وی در ادامه افزود: هیچکدام از کاندیدای انتخاباتی برای استان هرمزگان به طور مصداقی کاری را مشخص نکردند که انجام دهند اما خواست مردم شریف هرمزگان این است که منافع استان هرمزگان تامین شود.

 

امینی زاده در بخش پایانی سخنانش بیان داشت: اگر هر یک از کاندیدهای انتخاباتی، پشت تربیون سخنرانی کنند و به مردم بگویید که اگر رئیس جمهور شوم من قولم می دهم فلان کار را برای استان انجام دهم به نظر من هیچ تضمینی وجود ندارد اما عقل و سیاست اقتضا می کند از فرصت انتخابات برای آینده بهتر استفاده کنیم.

 

حسین رئیسی رئیس ستاد مرکزی قالیباف در این جلسه بیان داشت: ظرفیت قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران بدین شکل است که اگر رئیس جمهور در اثر بیماری یا فوت ادامه در فعالیتش دچار مشکل شود قانون اساسی پیش بینی کرده که رئیس جمهور منتخب مردم کار را ادامه دهد.

 

رئیسی اذعان کرد: قالیباف از چهره هایی هستند که ولایت مداری را در طول دوره های خدمت در عمل به اثبات رساندند و بارها مورد اعتماد رهبرمعظم انقلاب واقع شدند، فلذا افتخارات بزرگی را در عرصه های مدیریتی برای کشور به ارمغان آوردند.

 

وی گفت: دکتر محمدباقر قالیباف با برنامه ریزی مدون و تدبیرهای اساسی، معضلات معطل مانده کشور را در مجلس یازدهم حل کرد و ایشان لقب انقلابی را از رهبرمعظم انقلاب دریافت کردند.

 

رئیسی عنوان کرد: قانون طرح رتبه بندی معلمان مشکل اساسی برای جامعه فرهنگیان ایجاد کرد و بیش از ۱۴ سال این طرح و قبل از آن مصوب می شد و به اجرا در می آمد اما متاسفانه دولت روحانی رضایت به انجام این کار را نداد.

 

وی افزود: من به عنوان عضو فراکسیون مجلس در مجلس یازدهم، جلسات متعددی را با وزیر آموزش و پرورش دولت روحانی در رابطه با قانون رتبه بندی فرهنگیان برگزار کردیم اما مطابق اصل ۷۵ مخالف کردند.اما در دولت سیزدهم قانون رتبه بندی معلمان به تصویب رسید.

 

به گفته وی، در دوران مجلس یازدهم به ریاست محمد باقر قالیباف، برای بازنشستگان، کارمندان و یکسان سازی حقوق های هیئت علمی و…تلاش ارزنده ای انجام دادند.

 

رئیسی خاطرنشان کرد: امید است مردم با بصیرت، آگاهی و دقت نظر و بدور از احساسات، انتخابات معقولانه ای داشته باشند.

 

وی عنوان کرد: شعار دولت قالیباف «خدمت و پیشرفت» است

 

یعقوب دبیری نژاد قائم مقام شورای هماهنگی ستاد انتخاباتی قالیباف خاطرنشان کرد: امروز در خدمت اصحاب رسانه استان هستیم تا از پیشنهادات و نظرات آنان در راستای مشارکت حداکثری مردم دراین ماراتن سرنوشت ساز، نهایت بهره را ببریم.

 

دبیری نژاد ابراز داشت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری؛ پیروزی نهایی عرصه انتخابات مردم هستند.

 

وی بیان داشت: ۶ نفر به عنوان نامزدهای انتخاباتی مورد صلاحیت شورای نگهبان قرار گرفتند و همه آنها به عنوان خادم ملت باسابقه و کاربلد هستند.

 

قائم مقام شورای هماهنگی ستاد انتخاباتی قالیباف در پایان بیان داشت: در استان هرمزگان عده ای از افراد براساس سلایق و دیدگاه های مختلف، آحاد مردم را به سمت و سوی کاندیدای مدنظرشان دعوت می کنند و ستاد قالیباف متشکل از دیدگاه متفاوت و سلایق سیاسی است و خارج از دیدگاه های گوناگون؛ تنها محور اصلی مطالبات استان هرمزگان است.

 

حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر میرزایی قائم مقام ستاد انتخاباتی قالیباف در هرمزگان در این نشست هم اندیشی عنوان کرد: در شرایطی قرار داریم که بایستی واقعیت ها را به آحاد جامعه انتقال دهیم تا آن ها از روی آگاهی و براساس واقعیت کاندیداهای مدنظر را انتخاب کنند.

 

وی افزود: رسانه ها باید در فضای جامعه به گونه قلم بزنید تا مردم بتوانند درست تصمیم بگیرند در فضای غبارآلود جامعه کسی نمی تواند تصمیم بگیرد.

 

به گفته وی، براساس عدله و اسناد متقن؛ باور ما این است دکتر محمدباقر قالیباف نسبت به دیگران قوی تر است.آیه کتمان می گوید: لعنت خدا بر کسی که واقعیت را می داند، ولی کتمان می کند.

 

وی ضمن بیان اینکه، انتخاب گزینه اصلح، تکلیف ما است ابراز داشت: تجربه، کار اجرایی و تایید بزرگان سه عنصر مهم برای انتخاب اصلح است.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرزایی اذعان داشت: تمام کاندیداهای مورد تایید شورای نگهبان؛ محترم هستند اما قالیباف در عرصه‌های گوناگون از قبیل سازندگی، امنیتی، سیاسی و… اقدامات بیشتری نسبت به سایر کاندیداها انجام داده است.

 

وی در پایان گفت: با مشارکت حداکثری مردم و انتخاب کاندید اصلح میتوانیم آینده خوبی را برای کشور و منافع هرمزگان ترسیم کنیم.