در بازدید مدیران شهری از ناحیه یک منطقه۲۲ مطرح شد؛

افزایش خدمات رسانی در بوستان های  منطقه۲۲ تهران

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی منطقه ۲۲ تهران، در بازدید میدانی مدیران شهری منطقه ۲۲ از بوستان های سه محله زیبادشت، گلستان و دهکده بر خدمات رسانی در این محیط ها تاکید شد. ایمان گودرزی شهردار ناحیه یک منطقه۲۲ با اعلام این خبر گفت:بازدید معاون خدمات شهری به […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی منطقه ۲۲ تهران، در بازدید میدانی مدیران شهری منطقه ۲۲ از بوستان های سه محله زیبادشت، گلستان و دهکده بر خدمات رسانی در این محیط ها تاکید شد.
ایمان گودرزی شهردار ناحیه یک منطقه۲۲ با اعلام این خبر گفت:بازدید معاون خدمات شهری به همراه رئیس اداره فضای سبز ، رئیس پسماند ،رئیس محیط زیست ، رئیس زیباسازی ،روسای ادارات ناحیه و پیمانکاران حوزه خدمات شهری و فضای سبز از بوستان های ناحیه یک صورت گرفت.
طی بازدید انجام شده به بررسی مشکلات بوستان ها، روشنایی بوستان ها ،سرویس های بهداشتی ، ایمن سازی وسایل بازی، آب آشامیدنی، نگهداشت فضای سبز و …. موردبررسی قرار گرفت.
گودرزی بیان کرد: در این بازدید ضمن تشریح فعالیت ها و اقداما ت انجام شده در سطح این ناحیه ،گفت:ارتقای خدمت رسانی به شهروندان و ارائه خدمات بیشتر به آنها در دستور کار شهرداری این ناحیه قراردارد.
گودرزی همچنین از تشکیل اکیپی جهت رفع مسایل و مشکلات پارکها و فضاهای سبز ناحیه و رسیدگی بیشتر به وضعیت آنها خبر داد و افزود: همچنین رسیدگی به وضعیت روشنایی در سطح ناحیه از برنامه های در دست اقدام است.
گودرزی درپایان خاطر نشان کرد: در این بازدید شاخص‌های نگهداشت ناحیه بررسی شد و در برخی از موارد که نیاز بود به پیمانکاران تذکرات لازم داده شد.