استاندار هرمزگان:

هیچ فاضلابی به هیچ خوری ریخته نمی شود

استاندار هرمزگان گفت: هیچ فاضلابی در شهر بندرعباس به هیچ خوری ریخته نمی شود و این پروژه تا سال آینده تکمیل می شود.

به گزارش خبرنگار بلدیه آنلاین ، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در مراسم افتتاح پل شهید مدافع حرم عبدالحمید سالاری که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر بندرعباس ،شهردار بندرعباس ، نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی ، اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس ،

خانواده شهید مدافع حرم عبدالحمید سالاری و جمعی از مدیران و مسئولان مربوطه برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت: امروز تغییرات را در شهر بندرعباس شاهد هستیم که حاصل تلاش های شورای شهر و شهرداری است.

وی در ادامه اظهار داشت: شورایی برای توسعه بندرعباس با همکاری شورای اسلامی شهر بندرعباس و شهردار برگزار کردیم که به مسائل این مردم رسیدگی کنیم و کمک کنیم اینجا جای بهتری برای زندگی مردم باشد.

دوستی به تامین اعتبار شهرداری و دهیاری ها نیز اشاره داشت و بیان کرد: امسال ۷ هزار میلیارد تومان برای دهیاری ها و شهرداری ها در نظر گرفته ایم و از همه ابزار ها استفاده کرده ایم تا این کار محقق شود که این پیگیری ها شامل ارجاع پرونده مالیاتی به تفکیک شرکت ها به شهر بندرعباس است و ۵۷۰ میلیارد تومان مالیات در این دو ماهه امسال پرداخت شده است.

استاندار هرمزگان در ادامه مشکلات مردم را یکی از اولویت های مهم دانست و افزود :دغدغه داریم مشکلات مردم را حل کنیم و کاری هم جز این نداریم.

وی در ادامه بیان کرد : به دلیل شرجی بودن هوا و رطوبت عمر زیرساخت ها کم است و همچنین مشکلات آب هم داریم که باید از چهار محل جدید تامین کنیم و صرفه جویی مردم تابستان را پشت سر بگذاریم.

دوستی در پایان به یک خبر خوب برای مردم شهر بندرعباس اشاره کرد م افزود : یک خبر خوبی دارم که توافقاتی کردیم  که بزودی  هیچ فاضلابی به هیچ خوری ریخته نشود و امیدوارم در سال ۱۴۰۴ هم این پروژه تکمیل شود و خورها ساماندهی گردد.

 

مردم باید ببینند خدمتگزاران به وظایف خود عمل می کنند

 

احمد مرادی نماینده محترم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی در این مراسم اظهار داشت : بعد از محلات شهر بندرعباس،  شهرک پیامبر اعظم است که باید تلاش شود تا مشکلات این شهرک بزرگ رفع گردد.

وی در ادامه گفت:در مجلس هم نگاه این بوده که به شهرداری ها و دهیاری ها توجه شود حدود هزار میلیارد تومان مالیات فقط از محل ارزش افزوده بوده است که مردم هم انتظار دارند کار انجام شده را ببینند.

مرادی در پایان گفت:حقوق و مزایای کارگر به موقع انجام می‌گیرد و شاهد انجام کارهای بزرگی در سطح شهر بندرعباس باشیم ومردم باید ببینند خدمتگزاران این نظام  به وظایف خود عمل می کنند.

 

بهره برداری پل شهید سالاری تمام مردم شهر را خوشحال می کند

 

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده امام جمعه بندرعباس و نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان نیز در این مراسم گفت :ما امروز شاهد همدلی و همفکری را در شورای شهر و شهرداری  بودیم و بخشی از این عرصه های خدمت صادقانه و همدلی آنهاست که شاهد برکات آن هستیم بخصوص در این دو سال اخیر از نزدیک برخی از این پروژه ها را قبل از افتتاح از نزدیک مشاهده کردیم.

وی در ادامه بیان کرد : افتتاح پل شهید سالاری اتفاق یک رویداد منحصر به فرد است و برخی از پروژه ها مردم یک مناطقی را خوشحال می‌کند اما این یک پروژه ای است که همه مردم شهر بندرعباس را خوشحال می‌کند.

عبادی زاده ترافیک در شهر بندرعباس را یکی از مسائل مهم دانست و در ادامه گفت : این حجم از ترافیک روی اعصاب و روان  همه مردم بندرعباس بود که این این پروژه  باعث شد بار ترافیکی کاهش پیدا کند و نگاهمان به این پروژه یک نگاه ارزنده است و امیدواریم باز هم شاهد افتتاح اینگونه پروژه ها باشیم و استاندار و شورای اسلامی شهر هم حمایت کنند.

 

پل شهید سالاری یکی از بزرگترین پل هوایی بود که به بهره برداری رسید /مشکلات ترافیکی مردم حل شد

 

مصیب نظری رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس در این مراسم گفت:  پل شهید سالاری  یکی از بزرگترین پل هایی بود که افتتاح شد که هم مشکلات ترافیکی غرب شهر بندرعباس را حل می کند.

وی در ادامه به امید آفرینی در جامعه اشاره کرد و افزود : افتتاح پروژه ها از جمله بهره برداری از پل شهید سالاری هم امید آفرینی را به مردم جامعه هدیه می کند و هم اشتیاق را برای رفتن مردم در پای صندوق های رأی به آنها تزریق می کند.
نظری در پایان گفت : امیدوارم افتتاح این پروژه ها بتواند گره مشکلات مردم را باز کند و دغدغه های مردم رفع شود و از همه اعضای شورای شهر تشکر و قدردانی می کنم که انصافا پای کار هستند و همیشه در کنار شهردار و پروژه‌ های شهرداری هستند.