بیست و دو سال با منطقه ۲۲ تهران ؛ منطقه‌ای در مسیر تحول و شکوفایی شهری

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی منطقه ۲۲ تهران، سرپرست روابط عمومی منطقه ۲۲ از رونمایی نمایشگاه مجازی با عنوان ۲۲ سال با منطقه ۲۲ در گذر زمان خبر داد. امیر گلی پور گفت: با وجود اینکه ۲۲ سال از تاسیس منطقه ۲۲ می گذرد؛ اما هنوز به عنوان […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی منطقه ۲۲ تهران، سرپرست روابط عمومی منطقه ۲۲ از رونمایی نمایشگاه مجازی با عنوان ۲۲ سال با منطقه ۲۲ در گذر زمان خبر داد.
امیر گلی پور گفت: با وجود اینکه ۲۲ سال از تاسیس منطقه ۲۲ می گذرد؛ اما هنوز به عنوان منطقه‌ای تازه تاسیس و در مسیر تحول و شکوفایی شهری در پهنه شمال غربی پایتخت به شمار می رود و از ابتدای ساخت به جهت برخورداری از موقعیت‌های مناسب جغرافیایی، اقتصادی و اجتماعی در خصوص اجرا و پیاده‌سازی طرح های مختلف عمرانی، گردشگری و … مورد توجه قرار گرفته است.
وی عنوان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار شد تا با رونمایی از نمایشگاه مجازی گذر زمان (۲۲ سال با منطقه ۲۲) تلاش‌های صورت گرفته در حوزه‌های مختلف شهری برای شکل‌گیری زیرساخت های هفتگانه در این منطقه در قالب تصویر از زمان شکل‌گیری تا هم اکنون را در معرض دید شهروندان تهرانی و علاقمندان قرار دهیم.
گلی پور خاطرنشان کرد: شاید برای عده ای جالب توجه باشد تا منطقه ۲۲ را از ابتدا که هیچگونه زیرساختی در آن وجود نداشته تا هم‌اکنون که با تلاش‌های شبانه روزی مدیران شهری شهرداری تهران دارای بیشترین بوستان محلی و فرامنطقه ای، بیشترین و بزرگترین سایت های تفریحی و اقتصادی، بیشترین مراکز درمانی تخصصی و فوق تخصصی و سرانه های مختلف فرهنگی و اجتماعی شده است، در قالب تصویر به شهروندان نشان داده شود.
گفتنی است این نمایشگاه تا قبل از آغاز ماه محرم رونمایی خواهد شد.