استاندار هرمزگان:

حضور حداکثری و مشارکت مردم در انتخابات یکی از راهبردهای اصلی این انقلاب اسلامی است

استاندار هرمزگان در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مسجد قدس بندرعباس حضور یافت و رأی خود را به صندوق انداخت.

به گزارش خبرنگار بلدیه آنلاین ،مهدی دوستی استاندار هرمزگان در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مسجد قدس بندرعباس و در جمع خبرنگاران گفت: امروز آمدیم که کار نیمه تمام را که هشتم تیر آغاز کردیم  تمام کنیم .

وی به دو راهبرد مهم در انتخابات اشاره کرد و بیان داشت : دو راهبرد مهم مد نظر است یکی حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی و مشارکت حداکثری مردم و دیگری انتخابات بهترین گزینه است که هدایت کشور عزیزمان در عرصه ی اجرایی است.

استاندار هرمزگان افزود : آنچه که در عرصه ی بین الملل هویت می بخشد به یک سیاستمدار ، پشتوانه ی مردمی آن است و سیاستمداران با بالاترین پشتوانه مردمی که نماد آن در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  همان انتخابات است قطعا قدرت بیشتری را برای گرفتن حق ملت ایران در عرصه های بین المللی خواهند داشت.

دوستی در ادامه سخنانش گفت : ملت عزیز ایران همانطور که با بصیرت و اشراف  خود به مسائل مختلف بهترین گزینه را انتخاب کردند و گزینه محبوب خودشان را با رای بالا نمیاد برای انتخاب کرسی ریاست جمهوری انتخاب کردند امروز هم همین اتفاق افتاد و دست در دست هم برای آباد کردن ایران عزیز و سربلندی این انقلاب  گام خواهند برداشت.