پیام تبریک قائم مقام ستاد انتخاباتی اصولگرایان و عتدالیون دکتر پزشکیان استان هرمزگان به مردم ایران و رئیس جمهور منتخب

امیر شهدادی عضو شورای ستادهای مردمی و قائم مقام ستاد انتخاباتی اصولگرایان و عتدالیون دکتر پزشکیان استان هرمزگان به مردم ایران و رئیس جمهور منتخب تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین ،امیر شهدادی قائم مقام ستاد انتخاباتی اصولگرایان و عتدالیون دکتر پزشکیان استان هرمزگان در پیامی به ملت عزیز ایران و رئیس جمهور منتخب تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور و مشارکت گسترده و آگاهانه ملت شریف ایران در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گواهی بر هوشمندی ، عقلانیت ، پایمردی و وفاداری به آرمان‏های اسلام و انقلاب و تأیید دیگری برای جمهوری اسلامی است.

بار دیگر ملت بزرگ ایران اسلامی با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و با حضور پرشکوه خود در این انتخابات حماسه ای شگفت آفریدند و عظمتی نو برپا کردند و با رأی به عقلانیت و عملگرایی و با انتخاب دکتر مسعود پزشکیان سربلندی ایران اسلامی را در عرصه داخلی و بین المللی تحکیم بخشیدند.

بی تردید در میدان و صحنه بزرگ انتخابات ، خلق حماسه ای عظیم از جنس عقلانیت و اتحاد جز با عنایات الهی و قدمهای استوار مردم عزیز مقدور نبود و به یقین پیروز این انتخابات ، ملت بزرگ ایران و ناکام آن دشمنان نظام هستند.

در خاتمه اینجانب این پیروزی عظیم را به رهبر معظم انقلاب ، ملت شریف و آگاه و جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان رییس جمهوری منتخب و محبوب تبریک عرض نموده و آرزوی توفیق روز افزون و بیش از پیش را خدمت به کشور و ملت را دارم.

 

 

امیر شهدادی

عضو شورای ستادهای مردمی و قائم مقام ستاد انتخاباتی اصولگرایان و عتدالیون دکتر پزشکیان استان هرمزگان