جلسه هم‌اندیشی رئیس ستاد دکتر پزشکیان با اصحاب رسانه برگزار شد

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در استان هرمزگان گفت: انتخابات رقابت حق و باطل نیست و انتخابات رقابت ایمان و کفر هم نیست ،انتخابات یک رقابت سیاسی است.

به گزارش خبرنگار بلدیه آنلاین حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ محمد ذاکری رئیس ستاد دکتر پزشکیان در استان هرمزگان در جلسه هم‌اندیشی که با حضور جمعی از خبرنگاران برگزار شد بیان کرد : انتخابات است که مردم را به پای صندوق رای می آورد و به مردم نشاط ،امید و دلگرمی می بخشد و ما هم بعنوان یک جریان سیاسی به دنبال انتخابات رقابتی بودیم و برد و باخت را پذیرا هستیم این راه برای گزینش و برای انتخاب، بهترین روش برای اداره جامعه می باشد.

وی در ادامه به برنامه دولت چهاردهم برای استان نیز اشاره داشت و عنوان کرد: ما بعنوان شهروند هرمزگانی مطالباتی داریم از رییس جمهور و دولت چهاردهم هرمزگان استان ظرفیت ها و قابلیت ها است که دریا ، معادن ،کشاورزی ،و از همه مهمتر ظرفیت های انسانی بسیار بالایی دارد.

ذاکری در ادامه افزود:معضلات اصلی استان هرمزگان در هسته مرکزی قدرت فاقد نیروی انسانی بودن است باید مطالبه و کمک شایانی شود به ارتقای نیروهای توانمند استانی در سطح های وزارت و کلان که این موضوع از اولویت های اصلی ما می باشد.

رئیس ستاد دکتر پزشکیان در استان هرمزگان به تلاش های دولت های قبل در امورات اجرایی استان اشاره کرد و اظهار داشت :دولت های قبلی تلاش کرده اند و کار کرده اند با توجه به توانشان و شرایط ولی ما معتقدیم که کارهای به زمین مانده زیادی هست که باید پیگیری کنیم.

 

وی به ظرفیت مهم دریا در اقتصاد و سهم مردم از آن نیز اشاره کرد و گفت : استفاده از دریا قبل از اینکه حق دولت باشد حق مردم است ما در کنار دریا هستیم و منافع دریا قبل از اینکه متعلق به دولت باشد این منافع به مردم هرمزگان هم تعلق میگیرد بهره برداری از دریا باید شرایطی فراهم شود که منابع انسانی مقیم در هرمزگان استفاده شود.

ذاکری به کار گیری نیروهای بومی ،مقیم و ماندگار را مهم دانست و افزود: بر این باوریم که باید برای نیروهای غیر بومی سهم تعیین کنند نه نیروهای بومی ما این عقیده را داریم که از نیروهای مقیم و ماندگار استفاده بهینه شود.