رئیس ستاد مردمی دکتر پزشکیان در هرمزگان:

هرمزگان با داشتن صنایع بزرگ نباید نیروی متخصص بیکار داشته باشد

رئیس ستاد مردمی پزشکیان در استان هرمزگان گفت: هرمزگان با وجود 50 واحد پتانسیل های بالقوه و صنعتی بزرگ نباید نیروی متخصص بیکار در استان داشته باشد.

به گزارش خبرنگار بلدیه آنلاین ، ابراهیم امینی پوری رئیس ستاد مردمی دکتر پزشکیان در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه به ظرفیت های خوب نیروهای متخصص در استان اشاره کرد و اظهار داشت : یکی از خواسته های اصلی مردم هرمزگان از دولت به کار گیری و استخدام نیروهای استان در بدنه دولت است که امروز به جرات می توانم ادعا کنم که به تعداد استان های کل کشور در درون خودش استاندار دارد.

وی در به مدیریت استان در بخش های مختلف بویژه مدیریت کلان در دولت نیز اشاره ای داشت و در ادامه افزود : در مدیریت بویژه در بخش کلان در دولت نیروهای متخصص و توانمندی داریم اما برخی مشکلات و مسائل و تنگناهایی در ارتباط با به کار گیری نیروهای اهل سنت وجود دارد که باید رفع شود تا بتوانیم از همه این نیروها با هر سلیقه و دیدگاه در نهادهای دولتی و ارگان های مختلف بهره مند شویم.

 

امینی پوری در سخنان خود به عقاید دولت چهاردهم در خصوص حیاط خلوت در مناطق آزاد نیز اشاره کرد و افزود: قطعا دولت دکتر پزشکیان به حیاط خلوت دولت ها اعتقادی ندارد و این باور را نمی پذیرد.

 

رئیس ستاد مردمی دکتر پزشکیان در هرمزگان با بیان اینکه مناطق آزاد از فلسفه ی وجود خود خارج شده است گفت :جزیره قشم نتوانسته در این ۲۷ سال از تشکیل مناطق آزاد با همه ظرفیت ها و قابلیت ها آن اهداف و برنامه ها را دنبال کند منطقه آزاد به منطقه ای تنومندی از نیروهای وارداتی استان های دیگر تبدیل شده است و کمتر نیروهای بومی قشمی و هرمزگانی در این سازمان مشغول به فعالیت هستند و امید است در این خصوص نیز اتفافات خوبی رقم بخورد.

 

امینی پوری به دولت یازدهم و دوازدهم نیز اشاره کرد و افزود : در زمان ریاست جمهوری روحانی در دولت یازدهم و دوازدهم ، تعداد قابل توجهی از نیروهای متخصص و توانمند در استان یا جذب شدند یا ارتقا مقام پیدا کردند اما خواسته ی جریان اصلاحات که با جدیت از این دولت حمایت کردند تحقق پیدا نکرد و امروز باید به سمت وفاق منسجم برویم تا خواسته و نیازها را دنبال کرده و در رفع این کاستی ها گام برداریم.

 

انتهای پیام/

نویسنده و خبرنگار: رویا حسینی زاده